شناسهٔ خبر: 35300029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدال برنز میرهاشم قطعی شد

گرندپری ژاپن؛ حسینی فاتح جدال تمام ایرانی

میرهاشم حسینی با برتری در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مرحله دو مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2019، ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود ر قطعی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، روز نخست از  مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح امروز(جمعه - 22 شهریورماه) با برگزاری رقابت‌های 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم بانوان آغاز شد و میرهاشم حسینی با پیروزی مقابل سروش احمدی در مرحله یک‌چهارم نهایی ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

 

حسینی در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف روبن ناوارو از مکزیک رفت و به برتری 19 بر 12 دست یافت. نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی در پایان راند دوم با نتیجه 22 بر یک از سد جاویر پرز پولو از اسپانیا گذشت.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، میرهاشم حسینی با برتری 10 بر 2 مقابل سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

 

سروش احمدی دیگر نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پیش از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 از سد کنستانتینوس چمالیدیس از یونان عبور کرد. او در مرحله یک‌هشتم باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال نقره و برنز جهان در سال‌های 2019 و 2017 از اردن می‌رفت که تکواندوکار اردنی در مبارزه حاضر نشد تا نماینده کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

 

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

نظر شما