شناسهٔ خبر: 35299375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رادیو گفتگو | لینک خبر

عزت الله رمضانی فر گفت:

پیشنهاد دستمزد اندک به بازیگر توهین آمیز است

یک بازیگر اظهار داشت: مسئولین سینمایی در ایران باید بیش از پیش به فکر سینما باشند و با تدابیر جدی و موثر به میدان جنگ با مشکلات بیایند.

صاحب‌خبر -

برنامه سینما معیار به مناسبت روز سینما، با حضور عزت الله رمضانی فر (بازیگر) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه عزت الله رمضانی فر با اشاره به مظلومیت سینما در ایران، گفت: ما باید همیشه به دنبال راه چاره باشیم و از طُرق مختلف اوضاع و احوال امروزی سینما را تغییر دهیم.

وی افزود: مسئولین سینمایی در ایران باید بیش از پیش به فکر سینما باشند و با تدابیر جدی و موثر به میدان جنگ با مشکلات بیایند.

این بازیگر با اشاره به وضعیت همکاری خود با آخرین فیلم ابراهیم حاتمی کیا، توضیح داد: برای حضور در فیلم آخر ابراهیم حاتمی کیا از من دعوت شد و من پس از مذاکرات و حضور در بخش های مختلف تولیدی این فیلم به دلیل پیشنهاد دستمزد اندک قبل از عقد قرارداد از همکاری با این پروژه انصراف دادم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تیم تولیدی این فیلم در اولین مذاکره مبلغ دستمزد را اعلام نکردند و من پس از چند روز حضور در پروژه با شنیدن مبلغ پیشنهادی از شیوه این همکاری مایوس و منصرف شدم.

عزت الله رمضانی فر ادامه داد: هر مبلغ پیشنهادی به بازیگر باید نسبت به سختی پروژه سنجیده شود و به اصطلاح رایج پولش ارزش کار را داشته باشد.

وی تاکید داشت: پیشنهاد دستمزد بسیار اندک به بازیگر نوعی توهین محسوب می شود.

این بازیگر با اشاره به همکاری اخیر خود با حمید نعمت الله، تصریح کرد: در حال حاضر با فیلم سینمایی «قاتل وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله همکاری می کنم و علاوه بر این در فیلم آخر داریوش مهرجویی هم حضور خواهم داشت.

وی افزود: «قاتل وحشی» فیلمی بسیار سخت و پیچیده است و فکر می کنم فقط حمید نعمت الله بتواند از پس این فیلم نامه برآید.

عزت الله رمضانی فر با اشاره به فیلم آخر داریوش مهرجویی، عنوان کرد: این فیلم زندگی فردی عاشق به موسیقی را روایت می کند که پدرش مخالف موسیقی است.

وی ادامه داد: هر دو فیلمی که من در آن ها حضور دارم حتما به جشنواره فیلم فجر می رسند.

این بازیگر با اشاره به حضور خود در فیلم سینمایی «گاو»، عنوان کرد: قبل از بازی در «گاو» به واسطه بازی در دو تئاتری که خوب دیده شده بودند، بازی های خوبی را تجربه کرده بودم.

وی اضافه کرد: به یاد دارم آقای والی خیلی دوست داشت که در فیلم سینمایی «گاو» نقش من را بازی کند، اما داریوش مهرجویی نپذیرفت و در نهایت با پیشنهاد یکی از دوستان، من به این پروژه اضافه شدم.

نظر شما