شناسهٔ خبر: 35291575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه مطرح کرد:

جمع آوری ۱۵۰۰ قلم نوشت افزار در طرح «مهربانی در مهر»

کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰۰ قلم نوشت افزار و کتاب در طرح «مهربانی در مهر» در این استان جمع‌آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معصومه حسنی خوانسار اظهار داشت: طرح «مهربانی در مهر» یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه در راستای کمک رسانی به کودکان استان های سیل زده کشور بود.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با جمع آوری هدایای مردمی در کمک به اقشار آسیب دیده در مناطق سیل زده مشارکت داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه عنوان کرد: اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک های مردمی از طریق چاپ بنر، اطلاع رسانی در فضای مجازی و اعلام به ادارات و سازمان ها انجام شد.

این مسئول بیان داشت: همچنین این طرح در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ها جهت جلب حمایت مسئولان ادارات مطرح و معرفی شد.

حسنی خوانسار با بیان اینکه دین اسلام دین حمایت از مستضعفان و مظلومان است، گفت: به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه کمک به هم نوعان را نباید فراموش کنیم.

وی گفت: طرح مهربانی در مهر از طریق تمام کتابخانه های عمومی استان اجرایی شد و تعداد ۱۵۰۰ قلم نوشت افزار شامل کتاب کمک درسی، لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی- اسلامی برای کودکان نیازمند استان های سیل زده جمع آوری شد.

نظر شما