شناسهٔ خبر: 35291252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برپایی همایش رهروان زینبی در مازندران

همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان(ع) همایش رهروان زینبی در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برپا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، استان علوی‌تبار این روزها در سوگ سرور و سالار شهیدان(ع) یکپارچه عزادار بوده و مراسمات سومین روز شهادت آن امام همام به همراه عزاداری و دستجات عزاداری در تکایا و امامزادگان استان برپا شده است.

همزمان با ایام سومین روز شهادت سالار شهیدان(ع) امروز همایش رهروان زینبی در 51 بقعه متبرکه و امامزاده مازندران برپا شد که این اقدام در راستای تبیین نقش حضرت زینب(س) در حماسه عاشورای سالار شهیدان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در مورد برگزاری همایش رهروان زینبی اظهار داشت: مادران شهدای مدافع حرم و بانوان موثر در قیام حسینی در همایش رهروان زینبی حضور دارند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با بیان اینکه 51 همایش رهروان زینبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود گفت: همایش استانی رهروان زینبی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه همایش رهروان زینبی در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش چند هزار نفری رهروان زینبی ویژه بانوان دوازدهم محرم همراه با امضای طومار میثاق با حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما