شناسهٔ خبر: 35291102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اربعین شهید معماری در اهواز برگزار شد + تصویر

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور جمعی کثیری از مردم و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مسئولانی نظامی و استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور جمعی کثیری از مردم و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مسئولانی نظامی و استانی برگزار شد.

این برنامه امروز پنجشنبه 21 شهریورماه همزمان با دوازدهم محرم الحرام سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) از ساعت 9 صبح آغاز شد که جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان، هم‌رزمان شهید، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مسئولان استانی حضور یافتند.

شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستان فرزند شهید علی معماری و داماد شهید سید حمدان موسوی‌مجد است که در سال 1357 به دنیا آمد و بعداز هجوم نیروهای تکفیری به کشورهای اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) عازم نبرد شد.

این شهید مدافع حرم در روز شنبه 12 مردادماه سال 1398 بعداز مجروحیت شدید در بیمارستان شهید چمران تهران به فیض شهادت نائل آمد و در نهایت پیکر پاک او از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان منتقل شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و فرزند شهید علی معماری پس از انتقال به زادگاهش، در تاریخ دوشنبه چهارم مردادماه برگزار شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما