شناسهٔ خبر: 35288480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسوولان پشتوانه مردم باشند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جنگ اقتصادی در کشور حاکم است و باید مسوولان پشتوانه مردم باشند همانطور که مردم در دوران دفاع مقدس پشتیبان مسوولان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسینی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی که با محوریت کنگره نقش امام راحل و 6200 شهید استان مرکزی در دوران دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: باید نقش شهدا و امام راحل در دوران دفاع مقدس را با توجه به شرایط بسیار حساس امروز کشور به درستی تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جنگ اقتصادی در کشور حاکم است و باید مسوولان پشتوانه مردم باشند همانطور که مردم در دوران دفاع مقدس پشتیبان مسوولان بودند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان افزود: در شرایط کنونی باید استقامت کنیم تا همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان سربلند باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: مسوولان باید با روحیه جهادی مردم تقویت کرده و به آنان امید و انگیزه دهند.

وی اظهار داشت: امروز مردم انتظار دارند اقدامات عمرانی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش برود که می‌طلبد عزم جدی در این زمینه ایجاد شود.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس بیان کرد: باید کالای اساسی را در داخل تولید کنیم، وظیفه مسوولان است که در شرایط فعلی بیش از گذشته برای مردم کار کنند چرا که دشمن در تلاش است صدای مخالفت را در کشور به صدا در آورد.

حسینی گفت: مردم از کمبودها گله دارند و ضروری است برای بهبود شرایط معیشت مردم تلاش‌ها را دو چندان کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و 6200 شهید استان مرکزی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید برای جوانان امروز نقش شهدا را تبیین کنیم تا آنها بدانند در دوران هشت سال دفاع چه خون‌های پاکی بر زمین ریخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما