شناسهٔ خبر: 35286512 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان:

۶۹۷ تن انواع اقلام غذایی ویژه ماه محرم در سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: ۶۹۷ تن انواع اقلام غذایی از یکم تا دهم محرم در هشت شهرستان استان تامین و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

مریم عرب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روزهای گذشته ۲۵۸ تن برنج هندی با قیمت ۶۵ هزار ریال به هیات‌های مذهبی و عزاداری استان سمنان اعطا شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۲۹ تن شکر با قیمت ۳۲ هزار ریال از یکم تا دهم محرم امسال، گفت: در این مدت ۱۴۳ تن گوشت مرغ منجمد و ۸۶ تن گوشت قرمز به ترتیب با قیمت ۱۲۵ و ۵۲۰ هزار ریال بین هیات‌های عزاداری استان توزیع شد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: در این مدت ۲۵۸ تن روغن پنج و ۱۶ کیلوگرمی و ۹ تن چای برای برگزاری باشکوه عزاداری ماه محرم در استان توزیع شد.

عرب تصریح کرد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این اقلام غذایی به هیات‌های عزاداری شناسنامه‌دار استان سمنان با حداقل قیمت اعطا شد.

وی اضافه کرد: توزیع مواد غذایی ویژه ماه محرم برای روزهای آینده هم ادامه می یابد و بر نظارت بازار عرضه و تقاضا در این روزها افزایش می یابد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: هیات عزاداری استان استقبال چندانی از خرید مرغ منجمد نداشتند و مرغ به صورت کشتار روز در اختیار هیات ها  قرار گرفت.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

نظر شما