شناسهٔ خبر: 35286298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفع مشکلات ارتباطی روستاهای گیلان در اولویت باشد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: در برخی روستاهای استان مشکلات ارتباطی کم و بیش وجود دارد که می بایست رفع این مشکلات در اولویت قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار مدیر و معاونان مخابرات منطقه گیلان با اشاره به اهمیت و لزوم خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف استان اظهار کرد: سعی کنید پای درد دل مردم بنشینید تا حرفشان را به شما بگویند و سرعت و دقت در کارها را سرلوحه امور قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواهان تقویت نظارت بر مخابرات گیلان شد و بیان کرد: اگر نیروهایتان خوب کار کنند، به نام شما تمام می شود و اگر بد کار کنند نیز به نام شما تمام خواهد شد پس سعی کنید طوری رفتار و مدیریت و نظارت کنید تا نامی نیک از خود بر جای بگذارید.

پارسایی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات گفت: جهت خدمات رسانی در سطح وسیع و حل مشکلات ارتباطی در روستاها و مناطق دور افتاده ، سایت های wll را به سایت موبایل ارتقاء دادیم همچنین با اجرای پروژه فیبر نوری در مسیر توتکابن تا دیلمان ، بستر ارتباطی این مناطق نیز تأمین می شود.

به گزارش ایرنا هشتم شهریورماه جاری با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان،  پروژه های ارتباطی شهرستان رودسر ازجمله شبکه همراه اول شامل ۵۱ نود نسل های دوم و سوم در حوزه شهری و روستایی با اعتبار هشت میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان و نیز شبکه ایرانسل شامل هشت سایت نسل های دوم ، سوم و چهارم در حوزه های مختلف شهری ، روستایی و جاده‌ای با اعتبار دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و نیز توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در راستای ایجاد بستر خدمات الکترونیک در ۱۷ روستا افتتاح شد.

کارگروه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات شهرستان های لنگرود، لاهیجان و سیاهکل نیز برگزار شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

نظر شما