شناسهٔ خبر: 35285300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​در گفت‌وگو با ایبنا عنوان شد؛

اجرای طرح «نذر دانایی» در ابرکوه

رئیس اداره ارشاد اسلامی ابرکوه با اشاره به برنامه‌های کتابخوانی در این شهرستان گفت: طرح «نذر دانایی» همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان در شهرستان ابرکوه زاجرا شد.

صاحب‌خبر -
 
حمیدرضا بصیری رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، ضمن گرامیداشت ایام سالار شهیدان گفت: همزمان با ایام ماه عزاداری سالار شهیدان و برنامه‌های هیئات مذهبی در شهرستان ابرکوه، برنامه معرفی کتاب در محل‌های عزاداری اجرا شد.

وی افزود: این طرح با عنوان «نذر دانایی» توسط ستاد هماهنگی برنامه‌های پایتخت کتاب در ابرکوه برنامه‌ریزی و با همکاری هیات عزاداران محله نبادان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: در این طرح با توزیع هر بسته غذای نذری، خلاصه‌ای کوتاه از یک کتاب مرتبط با مفاهیم عاشورا به صورت تکبرگ بر روی هر بسته غذا توزیع شد.

بصیری ادامه داد: این کتاب‌ها شامل کشتی پهلو گرفته از سیدمهدی شجاعی، یادت باشد، قصه دلبری، هفت شهر عشق، چوپان معاصر، غروب بود و تو بودی و چند کتاب دیگر می‌شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.  

نظر شما