شناسهٔ خبر: 35284400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

جامعه ای ارزشمند است که ولایت داشته باشد

شور ما امروز به برکت درس گرفتن از مکتب عاشورا به ابرقدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع مردم ولایت مدار شهر سندرک گفت: جامعه ای ارزشمند است که ولایت دارد.

وی با بیان اینکه خون امام حسین(ع) درخت اسلام را آبیاری کرد گفت: عزاداری، احیای خط خون و شهادت و رساندن صدای مظلومیت آل علی به گوش تاریخ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عزاداری برای شهید کربلا انتقال فرهنگ شهادت به نسلهای آینده دانست و گفت: حادثه عظیم و تاریخی کربلا پیروزی خون بر شمشیر بود که با ریخته شدن خون پاک و مطهر امام حسین(ع) و یاران باوفایش پیام آزادگی و ظلم ستیزی و در عین حال مظلومیت آفا امام حسین(ع) به دنیا مخابره شد.

حجت الاسلام پولادی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان فداکاری و ایثار امام حسین(ع) و آزادی خواهی آن حضرت را برای جوامع بشری روشن تر می کند.

وی با بیان اینکه مردم ما چهل سال با یاد و زیر علم امام حسین(ع) مقابل ظلم ایستادند گفت: کشور ما امروز به برکت درس گرفتن از مکتب عاشورا به ابرقدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام موسی پولادی دستاوردهای بزرگ نظام ما را مقاومت در برابر ظلم و مستکبرین دنیا دانست و گفت: روزگاری نه چندان دور انگلیس خبیث و آمریکا برای کشور ما تصمیم می گرفتند اما امروز ما پیشرفته ترین پهباد آنان را سرنگون می کنیم جرئت تعرض به کشور ما را ندارند و این همه درسی است که امام حسین (ع) به ما آموخته است.

این مسئول ولایت فقیه را در امتداد ولایت حضرت ولی عصر(عج) دانست و افزود: در جامعه ای که تن به ولایت فقیه داده نشود هر پیشرفت و توسعه ای هم صورت گیرد بی ارزش است و آن جامعه ای که به ولایت تن دهد جامعه ارزشی است.

 

 

نظر شما