شناسهٔ خبر: 35283429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشکل روشنایی پارک‌های خرم‌آباد رفع می‌شود

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: طرح رفع مشکل روشنایی پارک‌های سطح شهر خرم‌آباد آغاز شده و بزودی مشکل روشنایی و نوردهی در تمام پارک‌ها برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا بردبار امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار اخیر با اصحاب رسانه و خبرنگاران پیشنهادهای راهگشایی از طرف این عزیزان مطرح شد که یکی از مطالبات مربوط به رفع مشکلات روشنایی پارک‌های سطح شهر بود.

 

وی افزود: با توجه به جایگاه والای اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی با مسئولان و منتقل کننده مطالبات مردم و احترامی که برای این قشر زحمتکش قائلم از همان روز دیدار پیگیر خواسته‌ها و انتقادات آنان بوده‌ام و عقد قرارداد پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارکهای سطح شهر نیز در همین‌ راستا بود.

 

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اولویت بندی پارک‌های سطح شهر در پروژه مذکور خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل و توسعه روشنایی، مربوط به کلیه پارک‌های بزرگ و کوچک و محله‌ای است اما اولویت با پارک‌های اصلی و بزرگ شهر مانند پارک‌های کیو، بهشت و ... است و پس از آن به سراغ  پارک‌های فرعی خواهیم رفت.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر روشنایی پارک بهشت به عنوان پایلوت طرح آغاز شده است؛ پارکی که تنها سه برج نوری روشن داشت اما در دو روز گذشته بیش از  ۱۰ برج نوری برای آن فعال شده است.

 

بردبار تاکید کرد: بعداز اتمام پارک بهشت،  پروژه توسعه روشنایی پارک زیبا کنار شروع خواهد شد و طبق برنامه زمان بندی، در کل قرار است ظرف 10 روز آینده این پروژه در کل پارک‌های سطح شهر اجرایی شود.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما