شناسهٔ خبر: 35283025 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرقت از خانه زن تهرانی با پوشش زنانه! + عکس

مرد جوان نقشه سرقت از خانه یک زن آشنا را طراحی کرد و همدست اش با پوشیدن لباس زنانه پا در خانه زن جوان گذاشت و دست به سرقت میلیونی طلا زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۱۶ تیر امسال زن جوانی در تماس با ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از سرقت میلیونی طلا‌های داخل خانه‌اش خبر داد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: سرقت میلیاردی از خانه دوست

ماموران با حضور در خانه زن جوان پی بردند که سارق بدون تخریب قفل در‌ها وارد خانه شده و طلا، سکه و ۱۵ میلیون تومان پول نقد به سرقت برده است.

تیم پلیسی با توجه به شیوه و شگرد سارق، در همان تحقیقات ابتدایی احتمال دادند که سرقت از سوی یک آشنا صورت گرفته است. در این مرحله بازپرس شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۱۰ تهران دستور داد تا تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دزدان میلیونی طلا‌ها وارد عمل شوند.

تحقیقات پلیسی
ماموران به سراغ دوربین‌های مداربسته محل سرقت و دوربین بانک کنار خانه زن جوان رفتند و در بررسی فیلم‌های ضبط شده مشاهده کردند یک زن با در دست داشتن کلید وارد خانه و پس از دقایقی سراسیمه از خانه خارج شده است.

تیم پلیسی با بررسی‌های دقیق‌تر با توجه به اندام و وضعیت راه رفتن سارق احتمال دادند که دزد جوان یک مرد با پوشش زنانه است.

کارآگاهان به سراغ زن جوان رفتند و با توجه به این که احتمال می‌رفت سرقت از سوی یک آشنا صورت گرفته است از او خواستند تا اگر به کسی شک دارد اعلام کند که در این مرحله زن جوان ادعا کرد به مرد جوانی که برق کار خانه اش بوده مظنون است.

در این شاخه از تجسس‌ها، ماموران روز ۱۹ تیرماه، مرد برق‌کار را دستگیر کردند، اما این مظنون اصرار به بی‌گناهی داشت تا این که ماموران با بررسی‌های فنی و دقیق‌تر از بی گناه بودن مرد برق کار اطمینان پیدا کردند و تنها مظنون پرونده آزاد شد.

شناسایی سارق زن نما
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی با توجه به رفت و آمد‌هایی که به ساختمان زن جوان بود به پسر جوانی به نام سامان ۲۴ رسیدند و در کاوشگری‌های اطلاعاتی مشخص شد، سامان در روز سرقت به خانه زن جوان رفت و آمد داشته است.

ماموران با شناسایی مخفیگاه سامان در منطقه پاسگاه نعمت آباد، عملیات دستگیری متهم را روز ۴ شهریور به اجرا در آوردند و پسر جوان دستگیر شد. سامان ابتدا خود را بی گناه می‌دانست، اما وقتی در بازجویی‌ها در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و پرده از یک سرقت فریبکارانه برداشت. سامان به ماموران گفت: پیشنهاد سرقت را یکی از دوستانم به نام مراد مطرح کرد و در همان روز فهمیدم سوژه سرقت خانه یکی از دوستان مراد است.

دستگیری دوست خیانتکار
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با توجه به اطلاعات به دست آمده، ردیابی‌های خود را برای دستگیری مراد آغاز کردند تا این که روز ۵ شهریور ماه این سارق در نزدیکی میدان آزادی دستگیر شد.

مراد وقتی دید همدست اش پرده از راز سرقت میلیونی‌شان برداشته به ناچار به ماموران گفت: چند ماه قبل با زن جوان آشنا شدم و با هم ارتباط نزدیکی داشتیم تا این که ۱۰ روز قبل از سرقت کلید خانه زن جوان را سرقت کردم و بعد از این که یک نمونه از روی او ساختم، کلید را سر جایش گذاشتم تا زن جوان به من شک نکند.

وی افزود: می‌دانستم همیشه طلای زیادی داخل خانه زن جوان است به همین دلیل پیشنهاد سرقت را به سامان دادم که او نیز پذیرفت سرقت را انجام دهد، اما برای این که نقشه‌مان لو نرود، سامان تصمیم گرفت با پوشش زنانه وارد ساختمان شود، چون زن جوان دوستان زیادی داشت و به خانه اش رفت و آمد داشتند، احتمال می‌دادیم پلیس به دوستان او شک کند، اما خیلی زود دستمان رو شد و دستگیر شدیم.

مرد جوان ادامه داد: پس از سرقت، طلا‌ها را به مبلغ ۷۰ میلیون تومان به یک مالخر در شهر بهارستان به فروش رساندیم و پول آن را بین خودمان تقسیم و همه پول را هزینه مصرف مواد مخدر و خوش گذرانی خودمان کردیم.

دستگیری ۲ مالخر
تیم پلیسی با توجه به اعترافات دو سارق جوان، تحقیقات را برای دستگیری مالخر طلا‌های میلیونی آغاز کردند که ماموران خیلی زود مرد ۴۰ ساله و پسر ۲۰ ساله‌ای که طلا‌های سرقتی را خریده بودند، دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

نظر شما