شناسهٔ خبر: 35282995 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

هلاکت عامل ترور برادر رهبر جنبش انصارالله یمن

ابنا

وزارت کشور یمن از هلاکت عامل اصلی ترور ابراهیم الحوثی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت کشور دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که "محمد علی قاید ضاوی" 54 ساله مجری اصلی ترور "ابراهیم بدرالدین الحوثی" برادر دبیرکل جنبش انصارالله یمن را به هلاکت رسانده است.

این وزارت خانه بیان کرد که عملیاتی بی سابقه را در عمق مناطق تحت سیطره ائتلاف متجاوز سعودی و دولت هادی در استان مارب اجرا کرده است.

وزارت کشور یمن همچنین از ارتباط عامل ترور ابراهیم الحوثی با سرویس جاسوسی عربستان خبر داد و افزود: تحقیقات دستگاه‌های امنیتی، ارتباط محمد علی قاید ضاوی را با سرویس جاسوسی عربستان سعودی ثابت کرده است.

این وزارت خانه تأکید کرده است که عملیات دیروز نشان می‌دهد که نیروهای این وزارتخانه می‌توانند به عمق مناطق تحت اشغال نیروهای متجاوز نفوذ کرده و جنایتکاران را به سزای اعمال خود برسانند.

وزارت کشور یمن همچنین قول داده است که به زودی سرنوشت بقیه عاملان جنایت ترور شهید ابراهیم الحوثی و کسانی را در این ترور دست داشتند، برملا کند.

این وزارت خانه در بیانیه خود در باره انجام عملیات مشابه نیز هشدار داده و تأکید کرده است که نیروهای تحت امر آن می‌توانند در هر جایی از یمن که باشد، اخلالگران و برهم‌زنندگان امنیت را پیدا کرده و آن‌ها را مجازات کنند.

شهید ابراهیم الحوثی 41 ساله در روز 18 مرداد 1398 در حمله عناصر مزدور عربستان سعودی در اطراف شهر صنعاء ترور و به شهادت رسید.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما