شناسهٔ خبر: 35282509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز تمرینات تیم فوتبال دسته ۲ خراسان شمالی از فردا

بجنورد- ایرنا- تیم فوتبال اترک خراسان شمالی، از فردا تمرینات خود را برای انتخاب ترکیب نهایی، به منظور حضور قدرتمندانه در لیگ دسته ۲ کشور، با حضور بازیکنان بومی استان در بجنورد آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات این تیم تا ۱۷ شهریوماه با حضور بازیکنانی که بیشتر آنها غیربومی بودند در تهران برگزار شد که در این مرحله باید اسامی ۱۴ بازیکن نهایی به فدراسیون فوتبال داده می شد که این تعداد شامل ۱۲ بازیکن غیربومی و دو بازیکن بومی بود.

حسین جعفرزاده افزود: در ادامه تمرینات این تیم که از فردا در بجنورد آغاز می شود بازیکنان بومی امکان حضور بیشتری دارند که پیش بینی می شود در پایان ۱۲ تا ۱۵ نفر از بازیکنان دیگر استان در لیست نهایی تیم قرار گیرند.

وی یادآور شد: مجموع بازیکنان این تیم در نهایت شامل ۳۳ نفر می شود که شامل ۱۸ بازیکن بزرگسال در رده سنی آزاد، ۱۰ بازیکن رده سنی امید و ۵ بازیکن رده سنی جوانان می شود که می توانند در رده های مختلف بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفتم مهرماه آخرین مهلت اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم است.

جعفرزاده اظهار داشت: بعد از نهایی شدن لیست بازیکنان اصلی، تمرینات تیم تا زمان شروع مسابقات لیگ دسته دو در بجنورد برگزار می شود.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال و فوتبال سازمان یافته اند.

ط/۵۱۳۲

نظر شما