شناسهٔ خبر: 35282193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مروری بر دستمزد سرمربیان سری آ در فصل 2019/20؛ کونته با 11 میلیون یورو در سال، دو برابر ساری دستمزد می‌گیرد

محمد رضایی

کونته با اختلاف، بیشترین دستمزد را در بین سرمربیان شاغل در ایتالیا دریافت می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- گاتزتا دلو اسپورت پس از معرفی پردرآمدترین بازیکنان فصل 2019/20 سری آ از نظر دستمزد، اکنون به رده بندی مربیان از نظر دستمزد سالیانه پرداخته است. آنتونیو کونته در هر فصل، 11 میلیون یورو از اینتر دستمزد دریافت می کند؛ او از این حیث، نه تنها در فصل جاری بلکه در میان سرمربیان شاغل در تاریخ سری آ، رکورددار است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دستمزد سالیانه کونته در اینتر 11 میلیون یورو است. تاکنون سابقه نداشته یک مربی به طور سالیانه، چنین دستمزدی از یک تیم ایتالیایی دریافت کند. پس از کونته، نوبت به مائوریتزیو ساری می رسد. دستمزد سالیانه سرمربی یوونتوس، نصف کونته و معادل 5.5 میلیون یورو است. کارلو آنچلوتی در هر فصل، 5 میلیون یورو از ناپولی دریافت می کند. رتبه چهارم این لیست به طور مشترک در اختیار میهایلوویچ (بولونیا) و فونسکا (رم) با دستمزد 3 میلیون یورو در سال است. گاسپرینی با دستمزد 2.5، سیمونه اینزاگی و مارکو جامپائولو با دستمزد 2 میلیون یورو در هر فصل، در رتبه های بعدی هستند. وینچنزو مونتلا نیز 1.5 میلیون یورو از فیورنتینا دریافت می کند.

در پایین این لیست، دستمزد سالیانه ایگور تودور (اودینزه) 500 هزار یورو، اوجنیو کورینی (برشا) و ایوان یوریچ (هلاس ورونا) 700 هزار یورو است.

نظر شما