شناسهٔ خبر: 35280455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کالدرون: پرسپولیس شرایط خوبی دارد/ از برانکو در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم/ مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین گفت‌وگویی را با اصحاب رسانه انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از آغاز تمرین نوبت دوم امروز (چهارشنبه) در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پرسپولیس شرایط خوبی دارد

کالدرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همینطور که می‌دانید چند بازیکن در تیم ملی داشتیم که ۲ نفر از آن‌ها بازگشتند و امروز در تمرینات شرکت می‌کنند و بقیه بازیکنان فردا بر می‌گردند. شرایط تیم خوب است. یک بازی با سایپا انجام دادیم و در مجموع راضی‌ام. هر بازی برای ما فینال است. بازی با تراکتور هم بازی مهم و خوبی برای ما بود و در هر بازی باید برای برد وارد زمین شویم.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس مطالبات مسعود همامی و علیرضا محمد را پرداخت کرد

از برانکو در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم

سرمربی قرمزپوشان در مورد دیدار با برانکو ایوانکوویچ افزود: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم. من از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در مورد تیم‌های کشور‌های عربی صحبت کرد. او مربی خیلی خوبی است.

گابریل کالدرون در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد دربی با برانکو صحبت کرده است، تصریح کرد: خیر، نیازی به صحبت نبود. با تجربه‌ای که دارم شرایط دربی را می‌دانم همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا در خصوص مسائل مالی با برانکو صحبت کرده است، عنوان کرد: خیر، ما فقط در مورد مسائل فوتبال صحبت کردیم.

جونیور کم کم به فرم آمادگی می رسد

گابریل کالدرون در خصوص اینکه حضور یک بازیکن خارجی به چه سرانجامی رسید، افزود: ما الان نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم. باید با همین گروه ادامه بدهیم و من فقط باید به تغییر و تحول مهره‌ها فکر کنم. جونیور هم کم‌کم به فرم آمادگی می‌رسد و امیدواریم در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

کالدرون در پاسخ به این سؤال که آیا احضار بیرانوند به کمیته انضباطی و احتمال محرومیت او در آستانه دربی نگران‌کننده نیست، عنوان کرد: ما به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می‌شود احترام می‌گذاریم. چه در مورد بازیکنان خودمان باشد چه در مورد دیگر بازیکنان.

مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس پولی نگرفته‌اند و آیا مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده است، بیان کرد: بعد از این چند روز من دیدگاه مثبتی دارم و فکر می‌کنم این مشکلات حل می‌شود. مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد. من تمام تلاشم را می‌کنم که پرسپولیس نه صددرصد بلکه دویست درصد پیشرفت کند. این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود.

کالدرون در خصوص وضعیت فرشاد احمدزاده خاطرنشان کرد: او مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم. مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است. اگر مشکلی باشد متوجه می‌شوید در حال حاضر همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: واکنش سرمربی پرسپولیس به عزاداری‌های ماه محرم

حضور در کشوری که تمدن بشری در آن شکل گرفته برایم باعث افتخار است

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور در مراسم عزاداری‌های ماه محرم گفت: برای من یک امتیاز است که در کشوری هستیم که تمدن بشری از اینجا شکل گرفته و من فرهنگ ایرانی را می‌بینم و این شانس من است که این تمدن را بشناسم و هرچه از این تمدن یاد بگیرم مرا خوشحال می‌کند و خوشحالم که در کنار شما و در ایران هستم. این یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم. مخصوصاً که می‌بینم مردم ایران چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارند. از این بابت خیلی ممنون و خوشحال هستم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس 

نظر شما