شناسهٔ خبر: 35279763 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

وقوع قتل عمد در پارک تنیس کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از وقوع قتل عمد در پارک تنیس کرج خبر داد و گفت: قاتل جوان 19 ساله در کمتر از 10 ساعت دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمدی در پارک تنیس کرج، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مقتول 19 ساله با یکی از دوستان خود بر سر مسائل شخصی درگیر شده و قاتل به وسیله سلاح سرد ضربه ای به شکم نامبرده وارد کرده و از محل متواری شده و جسد مقتول توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیق از محل وقوع حادثه هویت سارق را شناسایی کردند و با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند قاتل پس از وقوع حادثه به سمت شمال کشور متواری شده و در حال حاضر در یکی از روستاهای جاده چالوس مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک فرصت مناسب در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را در کمتر از 10 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند؛ قاتل با مشاهده مستندات چاره ای به جز اعتراف نداشت و به قتل جوان 19 ساله در پارک تنیس کرج اقرار کرد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: توجه و مراقبت خانواده ها از نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از ورود آن ها به مسائل این چنینی دارد و لازم است خانواده‌ها بر ورود و خروج، محل حضور و دوستان فرزندان خود نظارت کافی را داشته باشند.

نظر شما