شناسهٔ خبر: 35279417 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

نرخ غذای دانشجویان اعلام شد

صاحب‌خبر -

صندوق رفاه دانشجویان نرخ غذای دانشجویی دانشگاه‌های کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براساس اطلاعیه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد تأکید شده است با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کاهش اثرات تورم بر وضعیت تغذیه دانشجویان به پیشنهاد دبیران مناطق ۱۰ گانه قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸افزایش یافته است.

متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال گذشته ۱۳۰۰ تومان بوده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت مواد غذایی امسال در مقایسه با سال ۹۷ متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال جدید به مبلغ ۱۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

براساس تصمیم وزارت علوم غذای کم هزینه (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۲۰۰ و برای نیم پرس ۵۵۰، غذای متوسط (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۷۰۰ و برای نیم پرس ۷۵۰، غذای پرهزینه (ناهار و شام) برای هر پرس ۲۰۰۰ و برای نیم پرس ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

صبحانه دانشجویان در سال تحصیلی جدید برای هر پرس کامل ۹۰۰ تومان اعلام شده است و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات غیرمجاز نیز برای هر پرس کامل غذا ۳۹۱۰ و برای نیم پرس نیز ۵۵۲۰ تومان باید پرداخت کنند و این مبلغ برای دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما