شناسهٔ خبر: 35278563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گابریل کالدرون: مطمئنم مشکلات مالی پرسپولیس تا قبل از دربی حل می‌شود؛ احضار بیرانوند به کمیته انضباطی؟ به تصمیمات آنها احترام می‌گذاریم

احسان ولی دوست

کالدرون از حضور در ایران رضایت دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سرمربی تیم پرسپولیس می گوید همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پیش از شروع تمرینات امروز پرسپولیس گفت:

همینطور که می‌دانید چند بازیکن در تیم ملی داشتیم که دو نفر از آن‌ها بازگشتند و امروز در تمرینات شرکت می‌کنند و بقیه بچه ها فردا بر می‌گردند. تیم شرایطش خوب است و یک بازی با سایپا انجام دادیم و در مجموع راضی‌ام. هر بازی برای ما فینال است. بازی با تراکتور هم بازی مهم و خوبی برای ما بود در هر بازی باید برای برد وارد زمین شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با برانکو گفت:

مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم من از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در مورد تیم‌های کشورهای عربی صحبت کرد. او مربی خیلی خوبی است.

کالدرون در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد دربی با برانکو صحبت کرده است، گفت:

خیر، نیازی به صحبت نبود. با تجربه‌ای که دارم شرایط دربی را می‌دانم همه دربی‌ها مثل هم و مهم هستند. 

وی در مورد اینکه آیا در خصوص مسائل مالی با برانکو صحبت کرده است،گفت:

خیر، ما فقط در مورد مسائل فوتبال صحبت کردیم.

کالدرون در مورد اینکه حضور یک بازیکن خارجی به چه سرانجامی رسید، گفت:

ما الان نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم باید با همین گروه ادامه بدهم و من فقط باید به تغییر و تحول مهره‌ها فکر کنم. جونیور هم کم‌کم به فرم آمادگی می‌رسد و امیدواریم در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا احضار بیرانوند به کمیته انضباطی و احتمال محرومیت او در آستانه دربی نگران‌کننده نیست، گفت:

ما به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می‌شود احترام می‌گذاریم چه در مورد بازیکنان خودمان باشد چه در مورد دیگر بازیکنان.

کالدرون در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس پولی نگرفته‌اند و آیا مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده است، گفت:

بعد از این چند روز من دیدگاه مثبتی دارم و فکر می‌کنم این مشکلات حل می‌شود. مطمئن هستم مشکلات مالی تا قبل از دربی حل می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد. من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه صددرصد بلکه 200 درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود.

وی در خصوص وضعیت فرشاد احمدزاده گفت:‌

او مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است. اگر مشکلی باشد متوجه می‌شوید در حال حاضر همه چیز خوب است.

کالدرون در مورد حضور در مراسم عزاداری‌های ماه محرم گفت:

برای من یک امتیاز است که در کشوری هستیم که تمدن بشری از اینجا شکل گرفته و من فرهنگ ایرانی را می‌بینم و این شانس من است که این تمدن را بشناسم و هرچه از این تمدن یاد بگیرم مرا خوشحال می‌کند و خوشحالم که در کنار شما و در ایران هستم این یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم مخصوصاً که می‌بینم مردم ایران چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارند از این بابت خیلی ممنون و خوشحال هستم.

نظر شما