شناسهٔ خبر: 35278501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کالدرون: تجربه زیادی از دربی دارم و نیازی به سوال از برانکو نبود/ در مورد بیرانوند تابع تصمیم کمیته انضباطی هستیم

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه‌های زیادی از دربی‌ها در کشورهای مختلف دارم و نیازی نبود در چین از برانکو پیرامون دربی تهران سوال کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف صححبت کرد که اهم آنها در زیر می‎‎آید:

*در تعطیلات یک بازی خوب با سایپا داشتیم و هم اکنون یک بازی حساس با صنعت نفت داریم و چون به تراکتور باختیم باید این بازی را ببریم.

*من و برانکو مثل تمام مربیانی که در چین حضور داشتند در مورد مسائل مربوط به فوتبال صحبت کردیم.

*از برانکو در مورد فوتبال ایران پرسیدم و او هم راجع به فوتبال عربستان از من سؤال کرد. برانکو مربی خیلی خوبی است و رفتاری صمیمی با هم داشتیم.

*آنچه بین من و برانکو گذشت فقط در مورد مسائل فوتبالی بود. نه در مورد مسائل مالی با هم صحبت کردیم و نه در موردنیازی نبود که بخواهم در مورد دربی از برانکو سؤال کنم. خودم تجربه‌های زیادی از دربی‌ها در کشورهای مختلف دارم. 

*قصد جذب بازیکن خارجی نداریم، چون جایی برای بازیکن جدید نیست. جونیور هم به شرایط خوبی رسیده است و در بازی با سایپا به میدان رفت.

*در این مورد احضار بیرانوند ما تابع تصمیم کمیته انضباطی هستیم و هر تصمیمی که آنها بگیرند، برای ما قابل احترام است.

*امیدوارم تا قبل از دربی مشکلات پیرامون پرداخت مطالبات برطرف شود. من مسئول مسائل فنی تیم هستم و این اطمینان را می‌دهم که نه صد درصد بلکه 200 درصد بهتر خواهیم شد. مشکلات مالی مربوط به باشگاه و رئیس باشگاه است.

*احمدزاده یک آسیب دیدگی در پایش داشت و من به او استراحت دادم. در بازی برابر سایپا ۸۰ دقیقه بازی کرد و در حال بهتر شدن است.

*رای من یک امتیاز است که در فرهنگ ایرانی زندگی کنم و آن را بشناسم. من می‌دانم که در این کشور تمدن جهانی شکل گرفت.

*هر چیزی که بتوانم از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم، من را خوشحال می‌کند. 

*خوشحالم که کنار شما و در ایران هستم. این یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم. هنگامی که می‌بینم مردم ایران چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارند؛ از این بابت خیلی ممنون و خوشحال می‎شوم.

انتهای پیام/

نظر شما