شناسهٔ خبر: 35277739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گابریل کالدرون:

نیاز نبود از برانکو درمورد دربی بپرسم/همه بازیهابرای ما فینال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ملاقاتی که با سرمربی پیشین سرخپوشان داشت گفت: بیشتر صحبت های ما در مورد فوتبال بود و نیاز نبود در مورد دیدار با استقلال از وی سوال کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون قبل از تمرین امروز چهارشنبه پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می دانید تعدادی بازیکنان در تیم ملی بودند و تنها دو نفر امروز بازگشتند که با ما تمرین می کنند. باقی بازیکنان نیز فردا می آیند. یک دیدار هم با سایپا داشتیم که در مجموع شرایط راضی کننده‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما یک بازی مهم داریم. در بازی با تراکتور باختیم و باید نفت آبادان را شکست دهیم و پیروزی می خواهیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید در این دیدارها به پیروزی برسیم.

کالدرون در خصوص دیدار با برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نشست مربیان در کشور چین تصریح کرد: مثل دیگر مربیان درباره فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت‌هایی داشتم. من از او درباره فوتبال ایران پرسیدم و درباره فوتبال در آسیا حرف زدیم. برانکو مربی خیلی خوبی است و صحبت دوستانه‌ای با هم داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که درباره تجربه دربی تهران که هفته چهارم لیگ برتر بین پرسپولیس و  استقلال برگزار می شود با برانکو صحبت کرده افزود: من نیازی به صحبت درباره این بازی با برانکو نداشتم. با توجه به تجربه‌ام درباره این بازی بزرگ علم دارم. دربی در هر کشوری مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره موضوعات مالی نیز  با او صحبت کردید تاکید کرد: خیر! فقط درباره فوتبال با هم صحبت داشتیم.

کالدرون درباره جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس گفت: ما نمی توانیم دیگر بازیکنی را جذب کنیم و با همین بازیکنان فعلی به کارمان ادامه می دهیم. فقط به این فکر می کنم که چطور از بازیکنان استفاده کنم. جونیور هم خیلی آماده شده است و در بازی دوستانه با سایپا هم خوب بود و در حال رسیدن به شرایط ایده‌آل است.

سرمربی پرسپولیس درباره احضار بیرانوند به کمیته انضباطی بابت رفتارش پس از بازی با تراکتور تاکید کرد: من به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته شود احترام می گذارم.

وی در ادامه راجع به مطالبات خود و بازیکنان پرسپولیس از باشگاه در آستانه دربی پایتخت تاکید کرد: بعد از این چند روز که استراحت کردم باید بگویم دید مثبتی دارم و فکر می کنم این مشکلات مالی قبل از دربی حل می شود. من تمام سعی خودم را می کنم که نه تنها صد درصد بلکه دویست درصد به راندمان مد نظرم برسیم. هنوز به این حد نرسیده ایم. وظایف فنی برای من است و حل مشکلات مالی بر عهده رئیس باشگاه است.

کالدرون درباره مشکل به وجود آمده با فرشاد احمدزاده که با رفتارهایش باعث ناراحتی او شده بود گفت: او آسیب دیدگی در پا داشت و من چند روز به او استراحت دادم. در بازی با سایپا ۸۰ دقیقه بازی کرد و رو به بهبود است. اگر مشکلی داشت حتما شما خبرنگاران متوجه می شدید.

سرمربی سرخپوشان در پایان درباره حضور خود در مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: این برای من یک  اتفاق خوب است که شناخت خوبی از فرهنگ ایرانی پیدا کنم. برای من یک امتیاز است. در ایران، تمدن جهانی شکل گرفت و این یک شانس است که من اینجا باشم و فرهنگش را بشناسم. هرچه از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم خوشحال کننده است.

نظر شما