شناسهٔ خبر: 35277082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مظلومی: من با فرهاد مجیدی کاری ندارم، اما باید از تیم امید حمایت کنیم

سرمربی سابق آبی پوشان گفت: فرهاد را خیلی دوست دارم، اما کمی از او دلخورم. هرچند این باعث نمی‌شود از تیم امید حمایت نکنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم و جلسه با سرمربی آبی پوشان گفت: قرار شده جلسه‌ای با استراماچونی پیش از دربی داشته باشیم تا با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

او در مورد بازگشت روزبه چشمی به استقلال گفت: خیلی خوشحالم که روزبه به استقلال برگشته و او می‌تواند به تیم کمک کند. تمام هدف ما از صحبت کردن در مورد استقلال، ساختن تیمی باقدرت است. ما نگران هواداران هستیم و همه هدف ما حمایت از استقلال است. همه حرف ما حرف هواداران است. این باشگاه برای مردم است و امثال من و دیگران آمدیم و رفتیم، ولی این هواداران و نام باشگاه هستند که می‌مانند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فرقی نمی‌کند تیم توسط چه کسی هدایت و مدیریت می‌شود، در هر صورت هدف ما حمایت از تیم است و دنبال کارشکنی نیستیم. فتحی زحمت زیادی برای استقلال کشیده و او دوست من است، اما نباید به تنهایی تصمیم بگیرد و باید از اطرافیانش در امور مشورت بگیرد.

مظلومی در واکنش به اینکه برخی با حمایت او وارد این باشگاه شدند، اما بعد علیه وی موضع گرفتند، بیان کرد: ایرادی ندارد. اگر از کسی حمایت کردیم و او را آوردیم به خاطر این بود که می‌دانستیم می‌تواند به استقلال کمک کند. این وظیفه ما است حالا اگر آن‌ها بی‌معرفت هستند به خودشان مربوط است.

پرویز مظلومی در مورد اینکه نظرش درباره حضور فرهاد مجیدی و حضورش در تیم امید چیست، گفت: من با مجیدی کاری ندارم، اما باید از تیم امید و تیم ملی حمایت کنیم. فرهاد را خیلی دوست دارم، اما کمی از او دلخورم. هرچند این باعث نمی‌شود از تیم امید حمایت نکنم. مجیدی استقلالی بوده و خواهد بود و باید کمکش کنیم.

سرمربی اسبق تیم استقلال در پایان گفت: از کار ویلموتس که سرمربیان را دعوت کرد خیلی لذت بردم. البته برخی کم‌لطفی کردند و به این جلسه نرفتند. اینکه امثال استراماچونی و ویلموتس بین مردم هستند و در مراسم‌ها هم شرکت می‌کنند اتفاق خوبی است و به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند.

 

نظر شما