شناسهٔ خبر: 35276785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمریکایی‌ها همواره بدعهد هستند

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلابی ماندن مهم است، گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها را همواره شاهدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد مطهری امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان اظهار داشت: نظام فراز و‌ نشیب‌های فراوانی داشته و وجود دشمنان خارجی و افراد بی‌بصیرت داخلی را شاهدیم که مشکلاتی برای کشور ایجاد کردند در حالی که نباید راه را گم‌ کنیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بدعهدی آمریکایی‌ها را همواره شاهدیم در حالی که از برجام خارج شدند لذا باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی انقلاب برسانیم.

وی تاکید کرد: انقلابی ماندن مهم است چه بسا کسانی در کنار حضرت علی (ع) شمشیر زدند ولی در حادثه کربلا زمینه شهادت امام‌حسین(ع) را رقم‌ زدند، حادثه کربلا حادثه‌ای برای بیداری همگان است.

مطهری ادامه داد: تقویت سپاه در حقیقت تقویت نظام اسلامی است، لذا باید تلاش کنیم همواره در خدمت ولایت و رهبری باشیم.

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: در این دنیای ظلمانی حضرت امام(ره) و یاران شهیدش با حرکتی خالصانه زمینه را فراهم‌ کردند تا خواب راحت از چشم دشمنان گرفته شود.

وی تاکید کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند نور حق و حقیقت را خاموش کنند اما راه به جایی نمی‌برند و پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: اگر خواص پا برجا بمانند اهداف انقلاب اسلامی که جهانی است زودتر به دست افراد خواهد رسید البته انقلاب اسلامی به همگان عزت داد و آنان را‌ مطرح کرد.

طرح مردم‌داری و مردم‌یاری بسیجیان در کوهبنان

عباس زاهدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: فرهنگ عاشورا همراه با بصیرت و شجاعت و از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و منشأ امام شناسی است.

وی تاکید کرد: باید منویات مقام‌ معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم اخلاص، کار جهادی، پرهیز از تجمل گرایی و اقدام به موقع از خواسته‌های ایشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: ایثار و از خود گذشتگی، ترویج و اهتزاز فرهنگ شهادت، عدم‌ وابستگی به پست و مقام، اخلاص و روح آزادگی، مبارزه با جنگ‌ روانی دشمنان، نفوذ ناپذیری و... همواره باید مد نظر مدیران و خدمت گزاران به نظام و‌مردم باشد.

زاهدی بیان داشت: در دوران حضور در کوهبنان شاهد زلزله بودیم اما در این حادثه سپاه همواره در خدمت مردم در کنار سایر ادارات بود در راستای اشغالزایی هم تلاش‌هایی صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: در بحث مردم‌داری و مردم‌یاری ساخت منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در دستور کار داریم و سه پایگاه در شهرستان به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارهای فرهنگی خوبی در شهرستان انجام شده است لذا شاهد آرامش و آسایش مردم به همت نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

روح‌الله ابراهیمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: ایستادگی، ایثار و‌ مقاومت درس‌هایی است که باید از عاشورا بگیریم چون سرور و سالار شهیدان همین کار را کردند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستیم که تنها راهبرد اقتصاد مقاومتی در این راستا موثر است، تاکید کرد: ما وارث خون شهیدان هستیم باید قدردان آنان باشیم چرا که امروز کشور ما الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است.

انتهای پیام/‌۸۰۰۱۲/ق

نظر شما