شناسهٔ خبر: 35276492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آردا توران به دو سال و هشت ماه حبس تعلیقی محکوم شد

علیرضا نجاتی

ستاره سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید حالا دوران فوتبالش رو به نابودی کشیده شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آردا توران، وینگر 32 ساله ترک که سال گذشته با جدایی از بارسلونا به باشاک‌شهیر ترکیه پیوست، در همان زمان به وسیله درگیری با برکای شاهین، خواننده معروف ترکیه جنجال‌های زیادی را به پا کرد.

در زمستان 2018، آردا توران در یک نیمه شب به یک کافه در استانبول رفت و به همسر برکای شاهین، خواننده معروف ترک، گفت اگر متاهل نبودم تو را از دست نمی‌دادم. همسر برکای نیز این موضوع را به شوهرش اطلاع داد. برکای ابتدا به شیوه مسالمت آمیز خواست مسئله را با آردا توران حل و فصل کند اما ستاره سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا در خارج از کافه با برکای درگیر شد و بینی او را شکست.

پس از انتقال برکای به بیمارستان، آردا توران با اسلحه گرم به بیمارستان محل حضور او رفت و یک گلوله نیز شلیک شد. پس از این اتفاقات، برکای از آردا توران شکایت کرد و توران در خصوص اتهام حمل اسلحه گرم در ادعایی عجیب گفت به این خاطر به بیمارستان مراجعه کرده است تا با آن اسلحه، برکای به او شلیک کند! حالا پس از گذشت تقریبا یک سال، دادگاه حکم جرائم آردا توران اعلام کرده است.

به گزارش تایمز ترکیه، دادگاه جزایی چهل و یکم استانبول، حکم نهایی پرونده شکایت برکای شاهین از آردا توران را صادر کرد و این فوتبالیست معروف در جلسه دادگاه حاضر نشد. آردا توران در مورد اتهام تجاوز جنسی، تبرئه شد اما او به خاطر حمل سلاح غیرمجاز به تحمل 10 ماه حبس محکوم شد. در مورد اتهام ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم هم آردا به 10 ماه زندان محکوم گردید. در مورد اتهام مجروح کردن عمدی نیز آردا به 1 سال و 15 روز حبس محکوم شد.

در مجموع محکومیت او برابر است با 2 سال و 8 ماه و 15 روز که قابل خرید نیست. قاضی دادگاه به خاطر این که آردا توران قبلا مرتکب جرم جزایی نشده است، اجرای احکام صادره این دادگاه را تا پنج سال تعلیق کرده است. این یعنی در صورت این که آردا در طی پنج سال آینده مرتکب هرگونه جرمی شود، محکومیت فعلی در خصوص او اعمال خواهد شد. گفتنی است، برکای شاهین اعلام کرده به این حکم اعتراض خواهد کرد زیرا این حکم یعنی عملا ممکن است محکومیتی را برای این ستاره سابق تیم ملی ترکیه در پی نداشته باشد.

نظر شما