شناسهٔ خبر: 35276051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مطالبه خبرنگاران عملیاتی شد /آغاز تکمیل و توسعه روشنایی پارکهای خرم آباد

سرپرست شهرداری خرم آباد ساعاتی پیش از آغاز پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارکهای سطح شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا بردبار در این رابطه گفت : در دیداری که با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتیم خواسته ها و انتقادات و پیشنهادات خوب و راهگشایی از طرف این عزیزان مطرح شد که یکی از مطالبات عزیزان مربوط به رفع مشکلات روشنایی پارکهای سطح شهر بود

وی افزود: با توجه به جایگاه والای اصحاب رسانه و احترامی که برای این قشر زحمتکش قائلم از همان روز دیدار پیگیر خواسته ها و انتقادات آنان بوده ام و عقد قرارداد پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارکهای سطح شهر نیز در همین‌ راستا بود.

وی با اشاره به اولویت بندی پارکهای سطح شهر در پروژه مذکور خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل و توسعه روشنایی ، مربوط به کلیه پارکهای بزرگ و کوچک و محله ای می باشد اما اولویت با پارک های اصلی و بزرگ شهر مانند پارکهای (کیو و بهشت و ...) است و پس از آن به سراغ پارکهای فرعی خواهیم رفت.

در دو روز گذشته بیش از ۱۰ برج نوری برای آن فعال شده است

مهندس بردبار در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر روشنایی پارک بهشت به عنوان پایلوت طرح آغاز شده است ، پارکی که تنها سه برج نوری روشن داشت ولی در دو روز گذشته بیش از ۱۰ برج نوری برای آن فعال شده است .

سرپرست شهرداری خرم آباد در پایان گفت : بعداز اتمام پارک بهشت ، پروژه توسعه روشنایی زیبا کنار شروع خواهد شد و طبق برنامه زمان بندی ، در کل قرار است ظرف ده روز آینده این پروژه در کل پارکهای سطح شهر اجرایی شود.

خبرگزاری خبرآنلاین به نمایندگی از اصحاب رسانه استان لرستان از این اقدام شایسته جناب بردبار سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر می نماید.

۴۶

نظر شما