شناسهٔ خبر: 35275453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

یک مشکل جدید برای پرسپولیس

در حالی که باشگاه پرسپولیس باید بدهی‌های خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای به طلبکاران پرداخت کند، مسئله جدیدی گریبان این باشگاه را گرفته است.

صاحب‌خبر -
صراط:

باشگاه پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید با طلبکاران خود تسویه حساب کند. در این راستا مدیران باشگاه موفق شد با ۳ تن از طلبکاران به توافق برسد. در حال حاضر تنها محمد قاضی از بین آنها باقی مانده که آن هم باید طی روز‌های آتی تکلیفش مشخص شود.

به گزارش میزان در این میان، مسئله عجیبی گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته، که ریشه در مدیریت قبلی باشگاه دارد. در مدیریت قبلی اخطار‌های متعددی از سوی سازمان لیگ و کمیته کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در خصوص کسب مجوز حرفه‌ای به این باشگاه رسید، اما نکته عجیب اینجاست که به این اخطار‌ها هیچ توجهی نشده است.

پس از روی کار آمدن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وی سریعا جلسه‌ای را با سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برگزار کرد و از او خواست توضیحات کاملی درباره مشکلات بدهد. یکی از مشکلات، عدم وجود گزارش حسابرسی باشگاه است.

به همین دلیل انصاری‌فرد از مسئولان مالی باشگاه خواسته فوری وارد عمل شوند و الان چند روزی است که مدیران مالی باشگاه پرسپولیس به طور مداوم مشغول کار هستند تا مدارک لازم را ارائه دهند.

به این ترتیب در حالی که باشگاه باید ۲ میلیارد از بدهی‌های خود را برای کسب مجوز به طلبکاران پرداخت کند، مسئله عدم وجود گزارش حسابرسی باشگاه، بر مشکلات پرسپولیس افزوده است.

نظر شما