شناسهٔ خبر: 35274667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ووشو | لینک خبر

سرمربي کرواسي: به ايران آمديم تا دانش ووشوي خود را بالا ببريم

سرمربي تيم ملي کرواسي با تاکيد براينکه ايران از قدرت‌هاي ووشوي جهان است، گفت: به ايران آمديم تا دانش ووشوي خود را بالا ببريم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ «دين پوتينا» که همراه با يک سانداکار کشور کرواسي به ايران سفر کرده و در اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي کشورمان حضور يافته است، اظهار داشت: براي آماده سازي و افزايش علم و دانش خود راهي تهران شديم تا از اين فرصت طلايي، بهره لازم را ببريم.

وي گفت: پس از مشورت با رييس فدراسيون کرواسي، تصميم گرفتيم با يک کشور قدرتمند در ووشو، تمرين داشته باشيم و ايران که از قدرت‌هاي بلامنازع است را انتخاب کرديم.

اين مربي با بيان اينکه ووشو قدمت چنداني در کرواسي ندارد، ادامه داد: يک دهه است که اين رشته رزمي در کشور ما به صورت جدي دنبال مي‌شود و در همين مدت نيز مدال‌هاي خوبي در اروپا کسب کرده‌ايم، اما براي مطرح شدن در جهان بايد تلاش زيادي انجام دهيم.

سرمربي کرواسي با بيان اينکه ووشوکاران ايران از آمادگي، سطح فني و انگيزه بالايي برخوردار هستند، ادامه داد: به طور يقين با تمرينات سختي که آنان انجام مي‌دهند، نتايج خوبي در جهاني شانگهاي در انتظار تيم ايران است.

وي گفت: در اين چند روز، برخورد بسيار خوبي با ما در ايران شد و انگار در خانه خودمان هستيم. بايد از روساي فدراسيون ايران و کرواسي که با همکاري‌هاي خود موجب شدند ما به تهران سفر داشته باشيم، تشکر کنيم.همچنين از اعضاي تيم ايران که به ما احترام گذاشتند نيز تشکر مي‌کنم.

نظر شما