شناسهٔ خبر: 35273798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشکل‌های مردمی به کمک پاکبانان شهرداری کرج شتافتند

کرج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: ۱۲ تشکل مردمی در دهه نخست ماه محرم ظروف یکبار مصرف و پسماندهای کرج را جمع آوری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد خیری روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حدود ۴۸۰ نفر از اعضای این تشکل‌ها با پوشیدن لباس های نارنجی و سبز در تکایا و هیات‌های عزاداری  نسبت به جمع آوری پسماند ظروف یکبار مصرف اقدام کردند.

وی با تاکید بر ضرورت عدم استفاده از ظروف یک بار مصرف توسط شهروندان در ایام محرم افزود: ازمردم درخواست می‌شود در این ایام  برای ادای نذورات خود تا جایی که امکان دارد از ظرف یک بار مصرف استفاده نکنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به وجود ۱۰ غرفه بازیافت در کرج،عنوان کرد: این غرفهها با همکاری مردم  خدمات لازم ارائه میدهند. 

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند درتلاش است تا از ابتدای مهر ماه سال جاری و همزمان با بازگشایی مدارس کار فرهنگ سازی تفکیک پسماند از مبدا را به شکل حرفه‌ای ادامه دهد، افزود:آموزش دانش آموزان در این حوزه با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

خیری  از شهروندان خواست درعملیات تفکیک زباله از مبدا همکاری کنند و زباله‌های تفکیک شده را به غرفه‌های بازیافت مستقر در شهر تحویل دهند.

شهرداری کرج ۱۰ منطقه شهری تحت پوشش خدماتی خود دارد.

بیش از سه هزار هیات مذهبی در استان البرز فعالیت دارند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

نظر شما