شناسهٔ خبر: 35272625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

کیهان به نقل از پدر دختر آبی: زنان نیازی به حضور در ورزشگاه ندارند!

در ماجرای اخیر اساساًً احضاریه‌ای برای دخترم صادر نشده بود و وی روز حادثه، خود برای پیگیری پرونده اسفندماه به دادگاه مراجعه کرده بود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت که با پدر دختر فوتبال دوستی که براثر خودسوزی فوت شده مصاحبه‌ای انجام داه است.

پدر این دختر دیروز در گفتگو با کیهان با تأیید موضوع مراجعه دختر مرحومش به استادیوم با لباس مبدل و ممانعت نیروی انتظامی از حضور وی، گفت: در ماجرای اخیر اساساًً احضاریه‌ای برای دخترم صادر نشده بود و وی روز حادثه، خود برای پیگیری پرونده اسفندماه به دادگاه مراجعه کرده بود.

وی افزود: دختر من که ۳۰ سال سن داشت پیش از این موفق به کسب دو لیسانس شده بود، اما پس از آن و طی ۵- ۴ سال اخیر دچار مقداری مشکل روحی روانی شده بود و دارو مصرف می‌کرد.

این پدر با رد برخی اظهارنظر‌ها درباره صدور حکم ۶ ماه حبس برای دخترش، گفت: اصلا تا کنون حکمی صادر نشده بود.

وی افزود: دختر من طی سال‌های اخیر علاقه‌مند به فوتبال شده بود و حتی موقع تماشای بازی‌ها با تسبیح برای پیروزی تیم مورد علاقه‌اش صلوات می‌فرستاد.

این پدر که از جانبازان جنگ تحمیلی نیز است، با تأکید بر اینکه من و خانواده‌ام فدایی انقلاب هستیم، از سوءاستفاده برخی افراد از مرگ دخترش با اهداف خاص ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

مرگ دخترم نباید مورد سوءاستفاده افراد خاص قرار گیرد

وی در پاسخ به اینکه آیا افرادی که چه در جایگاه مسئولیت و غیرآن با طرح موضوعات حاشیه‌ای و غیراولویت‌دار همچون طرح موضوع ورود زنان به ورزشگاه، دختران و جوانان را تحریک می‌کنند، در مرگ دختر خود مقصر می‌داند یا خیر، اظهارداشت: بله این افراد را مقصر می‌دانم، واقعاًً زنان چه نیازی به حضور در ورزشگاه دارند، حال اگر خودشان ورزش کنند موضوع دیگری است.

پدر دختر جان‌باخته در پایان تأکید کرد: مرگ دخترم نباید باعث سوءاستفاده کسانی که اهداف دیگری دارند شود.

نظر شما