شناسهٔ خبر: 35271140 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازاریابی دیجیتالی؛ مهم‌ترین نیاز امروز کسب‌وکارهای مدرن

30054

در دنیایی که روزبه‌روز به سمت مجازی شدن پیش می‌رود هر کسب‌وکاری لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشد و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مناسب را تدوین کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، بازاریابی دیجیتال صرفاً یک شغل را شامل نمی‌شود و بسته به سازمان و صنعتی که در آن فعال هستید، نقش‌های متفاوتی را ممکن است بر عهده بگیرید که دانش و مهارت متفاوتی را هم طلب می‌کند.

در ایران با توجه به پتانسیل دسترسی به وجود میلیون‌ها کاربر اینترنت در سراسر کشور خدمات بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است. هرساله هزاران وب‌سایت جدید ایجاد می‌شود و سرمایه‌گذاری بیشتری توسط برندهای بزرگ در دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود که این استراتژی دیگر اختصاص به حوزه‌ی تجارت الکترونیک ندارد بلکه یکی از روش‌های بیزنس برندینگ در سراسر جهان است.

مهارت‌هایی که مورد نیاز یک بازاریاب دیجیتال است عبارت‌اند از: تخصص در تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، داشتن مهارت فروش، داشتن تفکر بی‌هدف، ترکیبی از مهارت خلاقیت و تحلیلگری، توانایی راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی و تحلیل آن‌ها، سرعت عمل، مهارت گوش کردن، آشنایی با طراحی و توانایی در بیان تصویری و نوشتاری.

حدود درآمد بازاریابان دیجیتال در زمینه‌های مختلف مانند سئو حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰، مدیریت شبکه‌های اجتماعی ۱.۷۰۰.۰۰۰، نویسنده محتوا ۱.۵۰۰.۰۰۰، تحلیلگر بازاریابی دیجیتال ۲.۲۰۰.۰۰۰. اعداد و ارقام ذکرشده برای کسانی است که تازه می‌خواهند وارد بازار کار شوند؛ و شما می‌توانید با افزایش مهارت‌های خود در این زمینه‌ها درآمد خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید.

هدف‌گذاری در بازاریابی دیجیتالی می‌تواند به توسعه کسب‌وکار شما کمک کند برای هدف‌گذاری بهتر و موفقیت بیشتر در این حوزه لازم است با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. در اپلیکیشن کارجوپلاس می‌توانید مهارت‌های مربوط به این رشته را بهتر بشناسید، با تیپ شخصیتی بازاریابان آشنا شوید و آگهی‌های مربوط با مهارت‌های خودتان را پیدا کنید.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما