شناسهٔ خبر: 35270005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

12 تشکل مردمی یاری گر پاکبانان کرجی در ماه محرم

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: حدود 480 نفر از اعضای 12 تشکل مردمی در شب های محرم در تکایا و هیأت ها در جمع آوری پسماند ظروف یکبار مصرف به پاکبانان کمک می کنند.

صاحب‌خبر -

احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: حدود 480 نفر از اعضای 12 تشکل مردمی با کاورهای نارنجی و سبز در شب های محرم در تکایا و هیأت ها در جمع آوری پسماند ظروف یکبار مصرف به پاکبانان کمک می کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تأکید بر اینکه شهروندان در ایام محرم تا حد ممکن از ظروف یکبار مصرف برای ادای نذر خود استفاده نکنند، اظهار کرد: 10 غرفه بازیافت در کرج جهت دریافت زباله های تفکیک شده از شهروندان ساماندهی شده اند.

وی بیان کرد: سازمان پسماند شهرداری کرج درصدد تداوم فرهنگ سازی تفکیک پسماند از مبدأ به صورت حرفه ای تر از ابتدای مهر ماه سال جاری است؛ بازدید دانش آموزان از مرکز حلقه دره و آموزش آن ها می تواند این فرهنگ را در خانواده های نهادینه کند.

خیری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان همکاری لازم را در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ به عمل آورند و زباله های تفکیک شده را به غرفه های بازیافت مستقر در شهر کرج تحویل دهند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

نظر شما