شناسهٔ خبر: 35244010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی نماز جماعت در پارک‌های شهرکرد در تابستان 98

شهردار شهرکرد گفت: در ایام تابستان 98 هر شب نماز جماعت مغرب و عشا در چهار پارک تهلیجان، ملّت، لاله و شهربازی شهرکرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در تابستان امسال فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در پارک‌ها و فضاهای تفریحی و گردشگری سطح شهرکرد صورت گرفته است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در محیط پارک‌های شهرکرد با مضامین احادیث، روایات، اشعار و متون ادبی پیرامون اهمیت و لزوم نماز جماعت، حفاظت از محیط زیست، طبیعت، نظافت، فرهنگ شهروندی و... انجام شد، افزود: تأمین سیستم صوت و نصب بلندگو در پارک‌های تهلیجان، لاله، ملّت، آرامگاه سیّدصولت و پارک بانوان و پخش اذان با سیستم‌های اذان‌گو از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی به برپایی 14 شب نماز جماعت مغرب و عشا به امامت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در پارک تهلیجان، ملت و لاله اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در ایام تابستان 98 نماز جماعت هر شب در چهار پارک تهلیجان، ملّت، لاله و شهربازی شهرکرد برگزار شد.

غلامیان با بیان اینکه نمازخانه‌های پارک‌های آبی-جنگلی، ملّت، لاله و تپه ورودی شهرکرد به‌صورت کامل اصلاح و تجهیز شد، عنوان کرد: در هفته حجاب و عفاف فضاسازی با این موضوع در شهرکرد انجام شد، همچنین همایش بزرگ مدافعان حریم ولایت در پارک ملت با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه صورت گرفت.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم فرهنگی همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در پارک ملت جنب آرامگاه آقا صولت و پارک لاله، نمایش فیلم‌های فرهنگی در محلات و پارک‌های شهرکرد از جمله پارک تهلیجان و پارک‌های محله‌ای سطح شهر، نمایش آثار منتخب سینمای ایران در بوستان ملت به‌منظور ارتقای نشاط اجتماعی و خانواده‌ها و توزیع کتب و محصولات فرهنگی در بین نمازگزاران پارک‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهرکرد، اضافه کرد: برگزاری اولین مسابقات جام فوتبال PES رایانه‌ای در محل پارک ملت و برگزاری مسابقات بسکتبال (سه به سه) در پارک ملت ازجمله این فعالیت‌ها هستند.

غلامیان تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در پارک ملت و بازروایی واقعه غدیر با استفاده از تکنولوژی ویدئومپینگ در این پارک با استقبال مردم مواجه شد، همچنین موکب‌های پذیرایی به مناسبت این ایام در پارک ملت، لاله و تهلیجان برپا شد.

شهردار شهرکرد با تاکید بر برگزاری اولین همایش ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه کارگری و کارمندی، گفت: در ایام تابستان امسال نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری به‌منظور معرفی آثار و تولیدات صنایع دستی استان و شهرکرد در پارک ملت برپا شد.

وی برگزاری جشنواره پانتومیم در پارک ملت جهت پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان و اهدای جوایز به برترین‌های این جشنواره را از دیگر اقدامات صورت گرفته در تابستان امسال در شهرکرد عنوان کرد.

انتهای پیام/68020/م

نظر شما