شناسهٔ خبر: 35241869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نظم و امنیت عزاداران حسینی به نحو احسن تامین می‌شود

سردار حسینی گفت:نظم و امنیت عزاداران حسینی به نحو احسن تامین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در این جلسه با تاکید بر اینکه محرم به خصوص دهه اول و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مغتنمی است که باید به نحو مقتضی از برکات و ثمرات این ایام استفاده کرد و به عزاداران حسینی از صمیم جان خدمت رسانی کنیم، بیان داشت:امروز بحمدالله پلیس از سرمایه اجتماعی قابل قبولی در سطح جامعه برخوردار است و باید تلاش کنیم که این سرمایه و اعتماد اجتماعی را با خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اصلی نظام و انقلاب ما هستند و باید اعتماد، اطمینان و باورشان را با خدمت رسانی شایسته افزایش دهیم، عنوان کرد:فرصت محرم از جمله مهمترین و مغتنم‌ترین فرصت‌هایی است که می‌توانیم با حضوری پررنگ و مؤثر، اعتماد و اطمینان مردم نسبت به پلیس را ارتقا بخشیم.

رییس پلیس پایتخت در خصوص فلسفه قیام امام حسین (ع) اعلام کرد:قیام سید و سالار شهیدان زمینه ساز افشا و برملا شدن چهره تزویر، ریا و افشا خط منکر و انحراف یزیدیان در دین شد.

وی افزود: قیام حسین (ع) خط حق و باطل را برای همیشه مشخص کرد و نشان داد که حق همیشه بر باطل پیروز است.
سردار رحیمی اعلام داشت: باید از عاشورا عبرت گرفت. حادثه عاشورا در تاریخ جریان دارد و این اتفاق در اعصار و دوره‌های مختلف به شکل‌های گوناگون حادث می‌شود. از این رو باید مواظب باشیم که در خط ولایت باشیم وگرنه یزیدی خواهیم شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه نظم و امنیت عزاداران حسینی باید به نحو احسن و مطلوب تامین شود بیان داشت: خدمت به عزاداران و ارادتمندان امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که باید با خدمت شایسته و مناسب این فرصت را غنیمت بشماریم.

نظر شما