شناسهٔ خبر: 35219714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیأت رئیسه شورای شهر کاشمر برای دومین سال ابقا شد

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کاشمر برای دومین سال متوالی ابقا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر به‌صورت فوق العاده و در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوبه ۲۸ آبان سال ۱۳۸۶، جلسه انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر کاشمر برگزار شد. 

در این راستا برای تصدی پست ریاست دو نفر، برای تصدی پست نایب رئیسی دو نفر و برای تصدی پست های خزانه داری و منشی نیز هر کدام یکی از اعضا اعلام آمادگی کردند.

بر این اساس پس از انجام رأی‌گیری، حسن اعمی بنده قرایی با 4 رأی در مقابل 2 رأی محمد خباززاده برای دومین سال متوالی بر کرسی ریاست شورای شهر کاشمر تکیه زد.

همچنین برای تصدی پست نایب رئیسی که علی اسماعیل‌پور و یعقوب گل‌محمدی کاندیدا شده بودند، علی اسماعیل‌پور نیز برای دومین سال متوالی با 4 رأی به عنوان نایب رئیس در سومین سال فعالیت شورای دوره پنجم انتخاب شد.

برای تصدی پست خزانه‌داری حجت‌الاسلام میثم خزاعی با 4 رأی موافق و 2 رأی ممتنع و احمد غزنوی نیز با 4 رأی موافق و 2 رأی ممتنع به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر پس از اتمام جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با ابراز خرسندی از ابقای هیأت رئیسه گفت: با تمام توان در راستای احقاق حقوق مردم و پیگیری مطالبات مردمی و شفافیت در مدیریت شهری به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

حسن اعمی با بیان اینکه شورای شهر یک نهاد مدنی است و انتظارمان ایجاد یک فضای تعامل طرفینی است، اظهار کرد: در راستای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نجیب کاشمر دریغ نمی‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با تأکید بر اینکه چشم‌انداز هیأت رئیسه جدید استمرار پیگیری‌ها و برنامه‌های یک سال گذشته به‌منظور پیشبرد اهداف عمرانی و آبادانی شهر است، یادآور شد: در چارچوب وظایف و اختیاراتی که قانونگذار برای شوراهای اسلامی شهر مشخص کرده، تلاش می‌کنیم تا جایی که حقی از مردم ضایع نشود، نهایت همکاری را با مدیریت شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 70042

نظر شما