شناسهٔ خبر: 35143262 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درآمد افراد تازه‌کار در بازار کار ایران چقدر است؟

30054

به دوستان خود که سال‌ها پیش فارغ‌التحصیل شدند نگاه کنید، بعضی از آن‌ها بعد از فارغ‌التحصیلی اکنون مشغول به کارند و بعضی‌ها هم به دنبال کار هستند؛ اما چرا بعضی‌ها خوش‌شانس بودند و توانستند کاری با درآمد مناسب پیدا کنند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، در واقع این موضوع هیچ ربطی به شانس ندارد و افرادی که توانستند شغل موردنظرشان را پیدا کنند قبلا خود را برای این موقعیت آماده کرده بودند.

اگر دوران فارغ‌التحصیلی به شما نزدیک است باید خود را برای رسیدن به شغل موردنظرتان آماده کنید.

ابتدا باید بدانید که رشته تحصیلی و مدرک شمارا تعریف نمی‌کند. فکر کنید بعد از فارغ‌التحصیلی به دنبال چه هستید. باید یکسری تحقیقات گسترده انجام دهید تا به اطلاعات کافی دست‌یابید و برای خود برنامه‌ریزی کاری داشته باشید تا مهارت‌های مربوط به رشته مورد نظرتان را کسب کنید. برای این کار می‌توانید از سرویس تحلیل بازار برنامه کارجو پلاس استفاده کنید. در بخش تحلیل بازار کار رشته موردنظر و مهارت‌های خود را وارد کنید تا این سرویس مهارت‌های مرتبط با رشته‌ای که وارد کرده‌اید و باعث افزایش درآمدتان می‌شود را به شما پیشنهاد دهد!

مهارت‌های گفته‌شده را کسب کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین مهارت‌های تازه‌ای که کسب کرده‌اید را به رزومه خود اضافه کنید.

اگر درآمد حاصل از مهارت‌هایی که دارید را نمی‌دانید و برای نوشتن میزان حقوق دریافتی سردرگم شده‌اید، بازهم می‌توانید از سرویس تحلیل بازار کارجوپلاس استفاده کنید و با وارد کرد نام مهارت‌ها حدود حقوق پیشنهادی برای افراد کم‌سابقه را مشاهده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن کارجو پلاس اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما