شناسهٔ خبر: 35063888 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

افتتاح سامانه سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات اپراتورهای اینترنتی فقط ۴۵ روز فرصت دارند

وزیر ارتباطات با اشاره به راه‌اندازی سامانه سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات(فرادید)، گفت: سامانه به مدت ۴۵ روز در اختیار اپراتورها قرار دارد که از اطلاعات کیفیت شبکه سایر اپراتورها نیز مطلع شوند؛ پس از آن، این سامانه در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند بر اساس این اطلاعات، اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راه مردم، محمدجواد آذری جهرمی امروز در مراسم معرفی سامانه سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات که با حضور اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی برگزار شد، بیان کرد: ما از ابتدا به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفتیم آنچه که به صورت مصداقی یک خروجی در حوزه معاونت نظارت نیاز داریم، این است که یک داشبورد تولید کنند که هر شهروند در هر نقطه بتواند مطلع شود چه سرویس‌هایی با چه کیفیت و چه قیمتی در دسترس است.

به گزارش ایسنا، سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات تحت عنوان فرادید امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رونمایی شد.

در این مراسم معاونان وزیر ارتباطات از جمله رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت هم حضور داشتند.

اپراتورهای اینترنتی تا ۴۰ روز فرصت دارند با بهره‌گیری از این سامانه، مشکلات شبکه خود را برطرف کرده و کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشند و پس از ۴۵ روز این سامانه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما