شناسهٔ خبر: 3500217 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

بنچمارک اسنپدراگون ۶۷۵ روی هایسنس U30 منتشر شد

دو روز پیش بود که گوشی HiSense U30 با سوراخ نمایشگر، اسنپدراگون ۶۷۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

دو روز پیش بود که گوشی HiSense U30 با سوراخ نمایشگر، اسنپدراگون ۶۷۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این دستگاه خیلی اولین ها داشت و دستگاه کاملا جذابی است و یکی از این جذابیت ها را می توان اولین استفاده از اسنپدراگون ۶۷۵ یا اسنپدراگون ۶۱۵۰ را در آن دستگاه دانست. یک فرد کنجکاو در نمایشگاه CES 2019 روی هایسنس یو ۳۰ بنچمارک GeekBench انجام داده است و در ادامه با هم نگاهی به قدرت اسنپدراگون ۶۷۵ خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک هایسنس U30

بنچمارک هایسنس U30

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ بالاتر از اسنپدراگون ۸۴۵ است. این قوی تر بودن در تست تک هسته ای است و در بخش چند هسته ای هنوز پشت سر چیپست پرچمدار سال ۲۰۱۸ قرار دارد، مهم اما همان تست تک هسته ای است.

برخی اسنپدراگون ۶۷۵ را همان اسنپدراگون ۶۱۵۰ می دانند و اینجا همین موضوع تایید می شود. روی بنچمارک نام اسنپدراگون ۶۱۵۰ دیده می شود و روی کاغذ مشخصات پشت آن نام اسنپدراگون ۶۷۵ نیز دیده می شود. همانطور که می بینید، عملکرد تک هسته ای نزدیک به ۲۳۰۰ و عملکرد چند هسته ای حدود ۶۰۰۰ است.

بنچمارک اسنپدراگون ۷۱۰

بنچمارک اسنپدراگون ۷۱۰

برای مقایسه با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ که بازاریابی بهتری دارد باید بنچمارک آن را با هم ببینیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید عملکرد اسنپدارگون ۶۷۵ حداقل در بنچمارک Geekbench از اسنپدراگون ۷۱۰ هم بهتر است.

به صورت کلی می توان گفت که می توان به دستگاه های اسنپدراگون ۶۷۵ اتکا کرد و دستگاه های قدرتمندی در بین موبایل های میان رده خواهند بود. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما