شناسهٔ خبر: 34966897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی و تبلیغی بنیاد غدیر در خراسان جنوبی:

لزوم شفاف سازی جریان نفاق از تریبون های نماز جمعه

بیرجند- معاون فرهنگی و تبلیغی بنیاد غدیر در خراسان جنوبی گفت:امروز منافقان برای کشور مشکلاتی ایجاد می کنند بنابراین باید جریان نفاق و نفوذ آنان در خطبه های نماز جمعه برای مردم شفاف سازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی صبح دوشنبه در همایش روز مباهله با بیان اینکه جریان مباهله سندی گویا و مهم بر حقانیت دین مبین اسلام و رسالت نبی گرامی اسلام است، افزود: همچنین این جریان سندی محکم بر اثبات حقانیت اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه در حوزه ها و منبرهای تقصیر داریم، گفت: امروز مشکل ما آمریکا و مسئولان کشورمان نیستند بلکه غفلت از جریان شناسی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه باید یزیدیان زمان را معرفی کنیم که این امر نیازمند جریان سازی است، افزود: بیش از ۳۰۰ آیه در قرآن کریم در مورد دشمنی منافقان ذکر شده که می طلبد مورد توجه واقع شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی بنیاد غدیر در خراسان جنوبی با اشاره به آیات و روایات بیان کرد: بنا به فرمایش امام علی (ع) دروغ بزرگترین ابزار جریان نفاق است.

وی با بیان اینکه امروز منافقان برای کشور مشکلاتی ایجاد می کنند، اظهار کرد: باید سوره منافقان در مساجد تفسیر و جریان نفاق و نفوذ آنان در خطبه های نماز جمعه برای مردم شفاف سازی شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی خواستار روشنگری حکیمانه و مومنانه شد و افزود: بزرگترین منکر این است که مبلغان از احادیث اخلاقی عادی در هیئت های مذهبی بخوانند اما از اصل و اساس چیزی نگویند!  

نظر شما