شناسهٔ خبر: 34966847 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح همزمان ۱۲۴۵ واحد مسکونی برای پرسنل ناجا

تهران-ایرنا- ۱۲۴۵ واحد مسکونی ناجا (به صورت ویدئو کنفرانسی در ۱۲ استان) با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برای پرسنل ناجا افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردارحسین اشتری در آیین افتتاح ۱۲۴۵ واحد مسکونی نیروی انتظامی در سراسر کشور (به صورت ویدئو کنفرانس) همزمان با دهه ولایت، افزود: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حریم و حرم درود و رحمت می فرستیم و برای مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

وی با تبریک ایام دهه ولایت و خیرمقدم به جمع مدعو به ویژه مسئولان محلی غرب استان تهران اعم از دادستان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این استان، افزود: از سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون که با روحیه جهادی، انقلابی و پیگیرانه، موضوعات و مأموریت های مربوط به بنیاد را دنبال می کند نیز قدردانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: چه بسا اگر روحیه جهادی و پیگیرانه سردار "درویشی" و همکارانمان در معاونت مهندسی نبود شاید برحسب ظاهر نمی توانستیم شاهد این افتتاح باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: علیرغم وجود برخی مشکلات و مسائل امروز شاهد افتتاح ۱۲۴۵ واحد مسکونی در ۱۲ استان هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد:معیشت و تأمین مسکن سبزپوشان ناجا برای ما در اولویت است چرا که همکاران بنده در سراسر کشور جزء پرتلاش ترین افراد هستند و انصافا در اقصی نقاط کشور از مرکز تا مرز و در دل شهرها و جاده ها، شبانه روز و در همه ایام تعطیل و غیرتعطیل مشغول فعالیت و ایفای نقش هستند و در این میان با افراد مختلفی مواجه می شوند.

سردار اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی تصریح کرد: همکارانم مجاهدانه، ایثارگرانه و با روحیه جهادی برای تأمین نظم و امنیت کشور تلاش می کنند و در این میان فشارهای مأموریتی و سختی های بسیاری را متحمل می شوند و تأمین و بهبود معیشت آنان و خانواده هایشان حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر اینکه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و سبزپوشان ناجا دغدغه و اولویت جدی بنده و هیئت رئیسه ناجا است، خاطر نشان کرد: این مهم را به جد دنبال می کنیم.

وی با اشاره به  تأمین مسکن کارکنان بیان کرد: در این حوزه هدف گذاری سه ساله کرده ایم و بنا داریم در این بازه زمانی همکاران واجد شرایط مان بتوانند صاحب مسکن شوند و از طرفی در مأموریت ها از مسکن سازمانی استفاده کنند.

سردار اشتری ادامه داد: در سبد معیشتی هر فرد تأمین مسکن یکی از مولفه های اساسی است و ما نیز بنا داریم این مهم را به جد دنبال و تأمین کنیم.

وی با اشاره به شأن و جایگاه سبزپوشان ناجا خاطر نشان کرد: انصافا شجاعت، رشادت، ایثار و اقدامات همکاران و خانواده هایشان را قدردانیم و توجه به معیشت آنان را "حداقل اقل " وظیفه خود می دانیم.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن کارکنان ناجا ادامه داد: در کلان، مسئولیت این قرارگاه با شخص بنده و در استان ها به همت فرماندهان انتظامی استان ها موضوع تأمین مسکن کارکنان دنبال می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مأموریت های بنیاد تعاون ناجا تأکید کرد: ارائه خدمات انتظامی به مردم در حوزه هایی چون آی تی و ... و نیز خدمت به کارکنان باید دو محور اساسی اقدامات بنیاد باشد و هر مأموریتی خارج از این حوزه باید تعطیل شود.

وی ادامه داد: بنا داریم تا پایان سال جاری ۶ هزار واحد مسکونی که به کارکنان تعهد داشتیم را در چهار فاز تحویل دهیم و پس از تحویل این پروژه ها که با تأخیر همراه بوده است، هدف گذاری سه ساله خود را در تأمین مسکن سایر کارکنان دنبال کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد: از همین جا از تأخیر به وجود آمده در تحویل پروژه های مسکونی عذرخواهی می کنم و باید بگویم بنده به جد دغدغه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را دارم؛ البته در حکم انتصاب بنده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه بر معیشت کارکنان در اولویت سایر موضوعات آمده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری دغدغه جدی معیشت آحاد مردم و پرسنل نیروهای مسلح را دارند و باید از این بابت هم خداوند را شاکر باشیم که رهبر عزیزی داریم که به فکر مردم و نیروهای مسلح و سربازان خودشان هستند.

وی تأکید کرد: بتوانیم خدمتگزارانی صدیق برای مردم باشیم و بیش از پیش امنیتی را که امروز مثال زدنی است را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود گفت: ان شاء الله با روحیه انقلابی، ولایی و جهادی بیش از گذشته بتوانیم به مردم عزیزمان خدمت کنیم چرا که خدمت به مردم را توفیق و برکت می دانیم.

گفتنی است، دقایقی پیش ۲۳۲ واحد مسکونی در پروژه پرنیان اندیشه توسط فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد و با ابلاغ سردار "حسین اشتری" سایر پروژه های مسکونی در ۱۲ استان کشور نیز توسط فرماندهان انتظامی استان ها افتتاح شد؛ همچنین کلنگ زنی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) مجتمع مسکونی پرنیان اندیشه با حضور سردار "اشتری" صورت گرفت.

شایان ذکر است، پیش از سخنان سردار "حسین اشتری"، سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا گزارشی از عملکرد بنیاد در حوزه عمرانی و مسکونی ارائه کرد.

گفتنی است، در این مراسم سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، سردار" محسن خانچرلی"؛ فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، سردار"عباسعلی محمدیان"؛ فرمانده انتظامی استان البرز، و حضور داشتند.

همچنین سردار "خرم نیا"؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز ضمن افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه های مسکونی با ابلاغ سردار "اشتری"، دقایقی به ارائه گزارش پرداخت.

نظر شما