شناسهٔ خبر: 34966831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازسازی پل سیل‌زده سخت‌سر رامسر کمتر از ۴ ماه

فرماندار رامسر گفت: پل سخت‌سر که در سیل مهرماه ۹۷ تخریب صددرصدی شد در کمتر از ۴ ماه بازسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمد آزاد صبح امروز در افتتاح پل خیابان سخت‌سر با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل مهرماه ۹۷ که بسیاری از پروژه‌ها تخریب شدند اکنون با همت و تلاش مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند، اظهار کرد: در سیل ۱۷ پروژه آسیب بسیار جدی دیده بود که دولت در پوشش حوادث سیل از هیچ کاری فروگذار نکرد و با وجود شرایط کنونی کشور پروژه‌های بسیار و مهمی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پل سخت‌سر که قدمت آن به دوره صفویه برمی‌گردد تخریب صددرصدی شده بود که باید حفظ میراث فرهنگی مد‌نظر قرار داده می‌شد، خاطر‌نشان کرد: این پروژه در کمتر از چهار ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با تلاش و پیگیری و حمایت مردم انجام شد.

شهردار رامسر نیز در مراسم افتتاح پل ارتباطی سخت‌سر گفت: در سومین روز هفته دولت ۹۵ میلیارد ریال پروژه‌ عمرانی انجام می‌شود که با پیگیری دولت و مسؤولان استانی و شهرستانی بود.

رضا کحالی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن احساس می‌کند در همه امور رکود داریم و اینکه پیگیر هستند تا ناتوانی حوزه اجرایی کشور را نشان دهند انجام چنین پروژه‌هایی نشان دهنده توانایی نظام است که مایه یاس آنها خواهد شد.

شهردار رامسر با تاکید بر اینکه شاهد افزایش ۳۵۰ درصدی پروژه‌های عمرانی بودیم، تصریح کرد: پل سخت‌سر یکی از پل‌های کلیدی با ویژگی خاص ارتباطی گردشگری است.

به گزارش فارس، جداره‌سازی رودخانه چپرسر و صفارود، تصفیه‌خانه کشتارگاه، آسفالت معابر، زیرسازی و نصب فرش موزاییک کمربندی فاز ۳ و... از دیگر پروژه‌های شهرداری رامسر است که در هفته دولت انجام شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ع/و

نظر شما