شناسهٔ خبر: 34966793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک بازیکن جدید به ترکیب اصلی استقلال نزدیک شد

علی خلف

تیم فوتبال استقلال که لیگ را با شکست آغاز کرد، با تغییراتی نسبت به هفته اول در هفته دوم مقابل فولاد به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال آغاز خوبی در رقابتهای لیگ برتر نداشت و کارش را با شکست در تبریز آغاز کرد. آبی پوشان در هفته دوم میزبان فولاد هستند و باید از این دیدار خانگی دست پر خارج شوند.

استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان که پس از بازی هم کنفرانسی جنجالی را پشت سر گذاشت، تغییراتی را در ترکیب تیمش نسبت به بازی اول انجام خواهد داد.

یکی از تغییرات اجتناب ناپذیر استقلال در این بازی، استفاده از یک مدافع میانی به جای محمد دانشگر است. دانشگر که در دقایق تلف شده دیدار با ماشین سازی از داور کارت قرمز گرفت، در این بازی محروم است و قطعا بازیکن دیگری جانشین او خواهد شد.

بعید است این تغییر اجباری تنها تغییر در ترکیب استقلال باشد و امکان این که بازیکنان دیگری نسبت به بازی نخست در ترکیب ثابت قرار بگیرند وجود دارد.

یکی از محتمل ترین تغییرات، استفاده از مسعود ریگی در خط میانی است. ریگی که فصل گذشته در تیم پدیده بازی می‌کرد، یکی از اولین خریدهای آبی پوشان بود که از اولین روز در تمرینات آبی پوشان حضور داشت و گفته می‌شود از بازیکنان آماده این تیم است.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ پنجشنبه ۷ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد است. 

نظر شما