شناسهٔ خبر: 34966782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۱۲۰۰ زوج نابارور در اردبیل درمان شدند

اردبیل- رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر رشد خیلی خوبی داشته و تاکنون درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده گفت: با اعلام خانواده‌ها از این تعداد تاکنون بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین؛  مهران اوچی اردبیلی افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های مرکز درمان قفقاز، دغدغه‌ای در حوزه درمان زوجین نابارور وجود ندارد.

او اظهار داشت: میزان موفقیت درمان در مرکز درمان ناباروری قفقاز با استاندارد مراکز درمان ناباروری و نازایی تطابق دارد و تمام تکنولوژی‌های درمانی مورد نیاز بومی‌سازی شده است.

وی از تشکیل ۳۷ هزار پرونده در این مرکز خبر داد و گفت: در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل خدمات کمک باروری از جمله میکرواینجکشن(ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی(IVF)، نگهداری جنین، اسپرم و تخمک، انتقال جنین فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI)به صورت تخصصی به زوجین مراجعه کننده ارائه می‌شود.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه در این مرکز خدمات مشاوره‌ای ژنتیک، مامایی، تغذیه و روان‌شناسی نیز ارائه می‌شود، ادامه داد: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و دوره‌دیده پژوهشگاه رویان و استفاده از بروزترین امکانات، خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مراجعان ارائه می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما