شناسهٔ خبر: 34966705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کار جهادی موفقیت‌های بزرگی نصیب کشور می‌کند

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه بازخوانی یکی از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی یعنی «حرکت جهادی» در کشور ما ضروری است، گفت: کار جهادی موفقیت‌های بزرگ و مهمی را نصیب کشورمان می‌کند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کار جهادی از آغازین روزهای پیروزی انقلاب در همه بزنگاه‌ها و شرایط سخت، غبار ناکارآمدی و ناتوانی به تبع آن یأس و ناامیدی را از چهره انقلاب پاک کرده است.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و جوانان به ویژه گروه‌های جهادی با احیا و تقویت این ظرفیت در قالب «گفتمان حرکت جهادی» باید زمینه‌ساز تحول در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحمیل هشت سال جنگ و تشدید تحریم‌های اقتصادی به آسیب‌های گذشته دامن زد و  امروز زمان تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم کشورمان گفتمان انقلاب اسلامی یعنی «حرکت جهادی» است.

سردار شهسواری افزود: در این تفکر اصول و ارزش‌های دینی، احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان حرف اول را می‌زند و فشار دشمن و پیامدهای زیانبار جنگ و شرایط نامناسب امنیتی ناشی از عملکردهای گروه‌های تروریستی رنگ می‌بازد.

وی اضافه کرد: قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین به وضوح خود را نشان داد و عینیت‌بخشی به شعار «ما می‌توانیم» را شاهد شدیم که اوج آن را می‌توان در فعالیت‌های جهادی مردم و نیروهای جوان انقلابی در جهاد سازندگی مشاهده کرد.

۶۰۰۹/۳۰۷۲

نظر شما