شناسهٔ خبر: 34966652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

تشکیل شورای تامین استان زنجان در حضور وزیر کشور/ تأکید دکتر رحمانی فضلی بر تقويت روندهای پیش گیرانه برای مقابله با فساد و تخلفات / مهمترین عامل دارای اثرگذاری پایدار در مدیریت آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های فرهنگی جامعه است/ تدابير لازم براى خدمت رسانى به مردم و برگزارى باشكوه تر مراسم يوم العباس (ع) اتخاذ شود

در نخستین برنامه سفر وزیر کشور به زنجان که در سومین روز از هفته دولت انجام شد، شورای تأمین استان در حضور رئیس شورای امنیت کشور تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور، در این نشست، پس از استماع گزارش مسئولان سیاسی امنیتی انتظامی و قضایی استان از شرایط مطلوب و آرامش و امنیت استان زنجان و تدابیر بخش های مختلف برای استمرار و ارتقای این شرایط، تدابیر متناسب و اصلاحات لازم را برای تقویت رویکردهای استان در این زمینه ابلاغ کرد.
جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا، در نشست شورای تأمین استان زنجان با تأکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی به مردم، گفت: پیش نیاز اصلی برای مقابله با فساد و تخلفات، طراحی و تقويت روندهای پیش گیرانه است.
دکتر رحمانی فضلی، ضمن اشاره به اهمیت حفظ انسجام و وحدت بین گروه های مختلف مردم و به طور ویژه مسئولان بخش های مختلف، خواستار خدمت رسانی صادقانه و در عین حال مدبرانه مسؤولان به مردم و پرهیز جدی مدیران از ورود به مسائل حاشیه ای شد.
قائم مقام رئیس جمهور در شورای اجتماعی کشور، در نشست شورای تامین استان زنجان که صبح امروز برگزار شد، همچنین بر لزوم استمرار برنامه ریزی، اقدام و سرعت بخشی به تحرکات در عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از زمینه های کنترل جرایم تأکید کرد و گفت: مهمترین عامل دارای اثرگذاری پایدار در مدیریت آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های فرهنگی جامعه است.
رئیس شورای امنیت کشور همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین علیه السلام از مسئولان استان زنجان خواست، براى برگزاری مردمی مراسم یوم العباس در روز هشتم محرم در زنجان، همه تدابیر لازم را برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم و تسهیل شرایط عزاداران و خدمت رسانی به مردم اتخاذ و اعمال کنند./

نظر شما