شناسهٔ خبر: 34966612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود تنیس بازان کرمانی به مرحله یک هشتم نهایی

با سومین پیروزی تیم تنیس روی میز دختران کرمان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور، این تیم به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

صاحب‌خبر -

محسن بهرامی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس روی میز دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در بخش دختران با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاریست.

او افزود: تیم دختران کرمان با ترکیب یاسمن زارع، سوگل سعیدی، سوگند سعیدی، پردیس ستوده به مربیگری و سرپرستی زهره خیامیان در این رقابت‌ها حضور دارد.

بهرامی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در بخش دختران سوم تا هفتم شهریور جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بازی نخست تیم کرمان با نتیجه ۳ بر ۰ تیم سمنان رو شکست داد و در صدر گروه یک قرار گرفت.

او بیان داشت: تنیس بازان کرمانی در بازی دوم نیز در بازی بسیار زیبا و دیدنی تیم بوشهر، قهرمان مسابقات پارسال و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات را ٣-٢ از پیش رو برداشتند.

 

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان گفت: کرمان در بازی سوم خود هم با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ از سد تیم قوی هرمزگان گذشت.

بهرامی ضمن آروزی موفقیت برای ورزشکاران کرمانی افزود: دختران تنیس باز کرمانی عصر امروز نیز پس از انجام قرعه کشی به مصاف حریف بعدی خود می‌روند.

او با اعلام اینکه مسابقات بخش پسران نیز ٢٧ تا ٣١مردادماه به میزبانی اصفهان برگزار شد، افزود: تیم کرمان متشکل از معین نزهتی، یاسین نظری و طا‌ها نعمتی به مربیگری و سرپرستی احد زارع در این رقابت‌ها حاضر شد.

انتهای پیام/ب

صعود تنیس بازان کرمانی به مرحله یک هشتم نهایی المپیاد استعداد‌های برتر

نظر شما