شناسهٔ خبر: 34966536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

بنیادی در تذکر شفاهی:

عملکرد سازمان اقتصاد اسلامی سبب آسیب به صندوق‌های قرض‌الحسنه تک شعبه‌ای شده است

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس گفت: با توجه به ماده ۱۴ برنامه ششم توسعه متولی صندوق‌های قرض‌الحسنه تک شعبه‌ای به سازمان اقتصاد اسلامی واگذار شده و سبب آسیب‌های بسیار زیاد به این صندوق‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بهروز بنیادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی متأسفانه بعد از تحریم‌ها و ناکارآمدی بخشی از مدیریت داخلی، افت 300 درصد ارزش پول ملی و تورم نزدیک به 50 درصدی، کام مردم را تلخ کرده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتیجه اهرم‌های کنترلی دولت نیز تاکنون هرج و مرج و آشفتگی بازار را به مرحله رکود و ثبات موقتی رسانده است و بنا به برآورد کارشناسان کارایی این اهرم‌ها در حال تضعیف است.

وی افزود: افکار عمومی از پاسخ‌های تکراری و بلوف‌های سیاسی ترامپ به نوعی خسته شده است و امیدی به میانجگری سایر اعضای برجام نیز نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت اصل 69 قانون اساسی در جلسه غیرعلنی پس از همفکری با نمایندگان مجلس راهبردهای آینده ما به بحث گذاشته شود تا از چالش‌های اساسی کشور در آینده نه چندان دور پیشگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کرد: آقای دژپسند با توجه به ماده 14 برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور متولی صندوق‌های قرض‌الحسنه تک شعبه‌ای به سازمان اقتصاد اسلامی واگذار شده است، متأسفانه در یک سال اخیر با صدور آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مکرر سبب آسیب‌های بسیار زیاد به این صندوق‌ها شده و اعتماد مردم به این صندوق‌ها تضعیف شده است.

بنیادی تأ کید کرد: خواهش می‌کنیم با ورود جدی به این مسئله از سرنوشتی که برای میزان و کاسپین اتفاق افتاد، برای این صندوق‌های تک شعبه‌ای رقم نخورد./

پایان پیام

نظر شما