شناسهٔ خبر: 34966127 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

قاچاق اسب های نژاد برتر به ارزش 15 میلیارد ریال

گروه استان ها ـ سمنان ـ 2 راس اسب نژاد برتر به ارزشی بالغ بر 15 میلیارد ریال که بدون هیچ گونه مجوز قانونی و به صورت قاچاق در سرخه حمل می شد توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح مبارزه با قاچاق از جمله برنامه هایی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قراردارد و با بسیج تمام امکانات و تجهیزات خود با سودجویان این حوزه به شدت برخوردمی کنیم.

سرهنگ عبداله حسنی افزود: دراین راستا ماموران انتظامی شهرستان سرخه حین ماموریت به یک دستگاه نیسان در مقابل پاسگاه پلیس راه مظنون شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.

سرهنگ حسنی افزود: در بررسی های بعدی مشخص شد خودرو حامل 2 راس اسب است که به گفته راننده يكي هلندي و ديگري فرانسوي و از نژاد برتر و گران قيمت هستند.

این مقام انتظامی به عدم ارائه هر گونه مجوز و مدرک قانونی از سوی راننده اشاره و خاطرنشان کرد: اسب ها از مشهد به مقصد تهران بارگیری شده بودند.

وی با اشاره به تحویل این اسب های گران قیمت به اداره دامپزشکی تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش این محموله را بالغ بر 15 میلیارد ریال برآوردکردند.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما