شناسهٔ خبر: 34966065 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پلاتو نمایش و نگارخانه بندرلنگه افتتاح شد

در دومین روز گرامیداشت هفته دولت پلاتو نمایش و نگارخانه بندرلنگه با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان و هنرمندان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این آیین، شهر بندرلنگه را پیشرو در حوزه زیر ساخت های فرهنگی دانست و گفت: با افتتاح این پروژه بخش قابل توجهی از نیاز های زیرساختی هنرمندان بندرلنگه مرتفع خواهد شد .

رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در خصوص این پروژه عنوان کرد: پلاتو نمایش و نگارخانه بندرلنگه با ۵۰۰ مترمربع زیربنا دارای سالن پلاتو ۱۰۰ نفره و نگارخانه با ظرفیت ۳۵ تابلو و چندین گارگاه آموزشی و بخش اداری و .... است .

  وی افزود: پلاتو نمایش و نگارخانه بندرلنگه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان احداث شده است .

  مرکز جدید دیالیز و تالاسمی بیمارستان شهدا، ۹ مرکز زیست محیطی، پارک نشاط بانوان روستای شناس، سردخانه دومداره روستای بستانه، سردخانه دومداره روستای مغویه، طرح های کشاورزی شامل گلخانه، صنایع تبدیلی، آبیاری تحت فشار، شیلات، منابع طبیعی، آب و خاک، سالن ورزشی مغویه، زمین های چمن مصنوعی روستاهای دژگان و سایه خوش و ... ازجمله پروژه هایی است که در دومین روز هفته دولت و در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بندرلنگه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند .

  ۷۱ پروژه با اعتبار ۸۱۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان بندرلنگه افتتاح خواهد شد .

نظر شما