شناسهٔ خبر: 34965884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌ ۸۰۰ دختر در المپیاد ورزشی بسیج کشور در دامغان آغاز شد

سمنان- ایرنا- ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیجیان دختر کشور در دامغان با حضور ۸۰۰ بسیجی از چهارم شهریور ۹۸ آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه ناحیه دامغان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج کشور با عنوان جام اقتدار در بخش خواهران از امروز به مدت سه روز در دامغان با حضور بسیجیانی از ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود که تا پنجم شهریور ادامه خواهد داشت. 
سرهنگ سعید تقی پور ادامه داد: این رقابت‌ها هم اکنون در هفت رشته تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و ووشو، آغاز شده است. 
وی اظهار داشت: مسابقات المپیاد ورزشی به عنوان یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی جام اقتدار برگزار می شود و بیش از ۱۰۰ داور کار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
وی اضافه کرد: این مسابقات در سالن‌های ورزشی ۹ دی مجموعه حمزه سیدالشهدا، سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج، سالن امام خامنه‌ای مجموعه ورزشی انقلاب، استادیوم حمزه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پایه دامغان، برگزار می‌شود.
تقی پور خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی این مسابقات با ششمین جشنواره ملی پسته در دامغان، ورزشکاران از برنامه‌های جانبی مختلفی همچون آیینهای ویژه این جشنواره ملی و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کهن شهر دامغان نیز بهره مند می شوند. 
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: یازدهمین المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج کشور در بخش برادران نیز در پنج رشته ورزشی با شرکت یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار از یکم شهریور به مدت چهار روز به میزبانی دامغان برگزار و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند. 
شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۵ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

نظر شما