شناسهٔ خبر: 34965505 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اراک صورت گرفت؛

موافقت معاون رئیس‌جمهوری با راه‌اندازی سرای نوآوری آزاد استان مرکزی

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور موافقت خود را با راه‌اندازی سرای نوآوری آزاد استان مرکزی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از امکانات و فضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک (مجتمع آموزشی قائم‌مقام فراهانی) موافقت خود را با راه‌اندازی سرای نوآوری آزاد استان مرکزی اعلام کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از وجود چنین ظرفیتی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی استقبال کرده و حمایت مالی و معنوی معاونت فناوری ریاست جمهوری از تأسیس سرای نوآوری آزاد را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این مرکز دانشگاهی با 27 هزار مترمربع فضای مجهز آموزشی و آزمایشگاهی، ظرفیت کافی برای استقرار مراکز رشد، مراکز کارآفرینی و پردیس پارک علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌های بومی و سرمایه‌گذاران خصوصی و دولتی را دارد و پذیرای همه مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنایع استان مرکزی است.

عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز در حاشیه این بازدید ظرفیت‌های این دانشگاه و استان مرکزی را تشریح کرد.

به گزارش آنا، سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران سازمان‌های دولتی معاون علمی رئیس‌جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

نظر شما